“Fin opplevelse”
Anmeldelse av Cantina Cortina - STENGT

Cantina Cortina
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: Cantina Cortina åpnet i Folketeaterpassasjen mai 2010 som en Trattoria. Med sin folkelige passasje har vi høyt tempo og stemning som tatt fra en piazza i sør. Vår trattoriameny - "rustikk hverdagsmat til folket" - ligger vårt hjerte nærmest. Her kan du velge å spise etter egent ønske og smak, enkelt og godt eller mye og lenge, akkurat som i Italia. På vår faste 4 -retters meny tar vi deg med på en reise igjennom de ulike regionene og du har muligheten til å smake klassiske retter og viner fra vårt utvalgte område. Senk skuldrene og opplev vårt Italia. For mange er vin en naturlig del av en italiensk matopplevelse. Derfor jobber vi hardt for å finne gode viner fra alle regioner i Italia. Mange av disse kan være ukjente for folk flest, men kanskje nettopp derfor morsomme å oppleve hos oss. Spør oss gjerne til råds.
Anmeldt 4. oktober 2020 via mobile enheter

Besøkte restauranten ifm show på Folketeateret. Veldig hyggelige og vennlige servitører. Spiste bruschetta og tapas tallerken. Veldig bra og fornuftig pris. Savnet litt mere blåmuggost enn de to bittesmå terningene som ble servert. God vin og rask servering. Anbefales

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, 706kyrrea

Anmeldt 3. september 2020

Overkokt pasta, kremete saus, smaker som om det er varmet i mikroen. Temmelig skuffene, returnerer ikke

Dato for besøk: september 2020
Takk, 990theot
Anmeldt 26. januar 2020

Kjempegod mat og veldig hyggelig service. Det er bedre å reservere bord i helgen. Beste hjemmelagte Tiramisu.

Takk, Sonia S
Anmeldt 26. januar 2020

Vi har væert Det med 5 familiemedlemmer for forstillingen Og vi har vært fornøyd med alt. Anbefales!

Takk, yasiv2020
Anmeldt 25. januar 2020

Vi var her for å nyte en deilig og romantisk middag på en fredagskveld etter arbeid og etter en lang arbeidsuke. Stemningen er deilig og atmosfæren er behagelig og rolig rundt klokken 19.00 da vi kommer, da er de fleste gjestene på teaterforestillingen.
Autentisk Italiensk mat, med Carbonara kokt `al dente`, det er bare å si i fra til de hyggelige servitørene om man vil ha pastaen kokt på `norsk` vis dersom man ikke ønsker tyggemotstand. Fantastisk mør og deilig biff, både dessert og forrett var utmerkende. Her er nok mat for pengene, gode porsjoner, med god smak.

Takk, 987annelinek

Reisende som så på Cantina Cortina, så også på