2 personer ser på dette hotellet
Trip.com
Vio.comUSD 112
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg deltok på en todagers konferanse, og hotellet sviktet dessverre i alle ledd: Helt fra innsjekk til det siste måltidet i restauranten. Hotellet har ingen egen konferansevert, og det ble derfor en kaotisk start på konferansen da man oppdaget at hotellet hadde satt fram alt for få bord og stoler i forhold til det oppgitte deltakerantallet. I tillegg var det også problematisk å få det tekniske utstyret til å virke slik det skulle.
Manglende påfyll av rene kopper og glass ved kaffeautomatene utenfor møterommene.
Varmmaten på lunsjbuffeten var kald. Lite innbydende.
Rommet mitt ble heller ikke rengjort.
Man får sikkert i forhold til hva man betaler. Anbefales absolutt ikke!

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, frodet192
Anmeldt 15. oktober 2018

Hotellet ligger sentralt til i Oslo sentrum. Kort avstand til det meste. Frokosten var bra med godt utvalg. Vi var 2 voksne og en ungdom som hadde et rom sammen. Rommet var bra, med et fint bad, men det var veldig liten plass når det var tre senger. rett og slett trangt

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Leif H
Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Frokost og barområdet var klinisk rent, og kjedelig. Fremstår som en jobbkantine. Frokosten ellers helt ok, men omgivelsene trekker mye ned. Rommene er ok, men svært enkle og fremstår som kalde og upersonlige. Savner kjøleskap.
Tvilsomt det blir et nytt besøk her for vår del, men det er likevel et helt greit sted.

Takk, Olaf B
Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Konferanselokalene var helt greie. Rommet var også helt greit. Utvalget av mat til frokost var dårlig. Veldig lik lunsj og middag. Kjempesur kelner i baren. Ikke noe smil hos resepsjons personalet heller. Jeg hadde ikke valgt dette hotellet for konferansehelg igjen.

3  Takk, 239maritah
Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Var her i forbindelse med kurs. Først rotet de med lunsj booking, endte med å måtte hente lunsj i buffet og spise på møterom. Til middag får man ikke servert vin. Må gå å hente selv i baren.. tungvint. Toppen var da bartender slenger en flaske cola på disken, og jeg ber om et glass. Får beskjed om å være litt hyggeligere ... Rommene er også meget enkle.

3  Takk, 296camillar