Btian Btange
0.6 km fra Anker Hotel
kr 1 591
3.4 km fra Anker Hotel
Restaurant
Our lounge area on the second floor
kr 869
  • Priceline
1.3 km fra Anker Hotel
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Grei beliggenhet m (dyr) parkering på utsiden. Rent og greit rom m bra bad. Standardrom med dobbeltseng. Pris under tusenlappen m frokost er akseptabelt i Oslo sentrum. Minus for et utrivelig område v bar og frokostsal. Minner om jobb/skolekantine. Tomt for kaffe v frokost trekker ned. Masete v bruk av heisen . Nøkkelkort for å komme opp i heis. OK hotel om du bare skal sove

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, ronnyj121
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg deltok på en todagers konferanse, og hotellet sviktet dessverre i alle ledd: Helt fra innsjekk til det siste måltidet i restauranten. Hotellet har ingen egen konferansevert, og det ble derfor en kaotisk start på konferansen da man oppdaget at hotellet hadde satt fram alt for få bord og stoler i forhold til det oppgitte deltakerantallet. I tillegg var det også problematisk å få det tekniske utstyret til å virke slik det skulle.
Manglende påfyll av rene kopper og glass ved kaffeautomatene utenfor møterommene.
Varmmaten på lunsjbuffeten var kald. Lite innbydende.
Rommet mitt ble heller ikke rengjort.
Man får sikkert i forhold til hva man betaler. Anbefales absolutt ikke!

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, frodet192
Anmeldt 15. oktober 2018

Hotellet ligger sentralt til i Oslo sentrum. Kort avstand til det meste. Frokosten var bra med godt utvalg. Vi var 2 voksne og en ungdom som hadde et rom sammen. Rommet var bra, med et fint bad, men det var veldig liten plass når det var tre senger. rett og slett trangt

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Leif H
Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Frokost og barområdet var klinisk rent, og kjedelig. Fremstår som en jobbkantine. Frokosten ellers helt ok, men omgivelsene trekker mye ned. Rommene er ok, men svært enkle og fremstår som kalde og upersonlige. Savner kjøleskap.
Tvilsomt det blir et nytt besøk her for vår del, men det er likevel et helt greit sted.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Olaf B
Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Konferanselokalene var helt greie. Rommet var også helt greit. Utvalget av mat til frokost var dårlig. Veldig lik lunsj og middag. Kjempesur kelner i baren. Ikke noe smil hos resepsjons personalet heller. Jeg hadde ikke valgt dette hotellet for konferansehelg igjen.

Dato for oppholdet: september 2018
3  Takk, Marita Sundland H