Gratis avbestilling frem til 09.10.22
Gratis avbestilling frem til 08.10.22
Agoda.com
Lol.travelUSD 121
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Greit og rimelig, helt ok standard. Bra renhold. Grei beliggenhet, kort til Grunerløkka og Akerselva. Restauranter og butikker rett utenfor døren. Ikke noe å utsette, bor gjerne her igjen. Parkering mot betaling i kjelleren, kr 320 pr døgn.

Dato for oppholdet: februar 2021
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Trude2015
Anmeldt 26. januar 2020

Hadde ikke bodd her på ei stund og var litt spent.. Men dette var ypperlig! Alle spisestedene langs Akerselva rett i nærheten, kort vei til Spektrum og byen generelt.
Bra rom, god, men enkel frokost med alle nødvendige ingredienser. Svært trivelig betjening. Hva mer kan en ønske seg?

Dato for oppholdet: november 2019
2  Takk, Morten S
AnkerHotel, Guest Relations Manager på Anker Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. februar 2020

Hei,

Så hyggelig å høre at du ønsket å bo hos oss igjen og hadde et godt opphold her hos oss på Anker Hotel. Det er utrolig hyggelig å lese at du hadde et godt opphold her hos oss.
Om det er noe vi kan hjelpe med, så er det bare å ta kontakt.

Ha en flott dag videre og velkommen tilbake!

Anmeldt 16. januar 2020 via mobile enheter

Ønsker å tipse alle som «reiser alene» om at området/gaten rundt hotellet er svært ubehagelig og gå igjennom når mørkt spesielt. Jeg ble kontaktet av narkomane som jeg ikke fått gått utenom pga gjerder, og det ble en så ubehagelig opplevelse at jeg skifta hotell. Tar med det samme med at det var rent og greit rom (gammelt) og det lukta fukt/mugg på badet.

Dato for oppholdet: januar 2020
1  Takk, grethet626
Anmeldt 1. januar 2020 via mobile enheter

Du får det du betaler for. Jeg booket et rimelig enkeltrom. Fikk et rent og fint rom, relativt stille, men en del lyder fra gangen. TV-en virket ikke, og da jeg henvendte meg i resepsjonen, kunne ikke de to damene der hjelpe. De sa at jeg skulle få hjelp senere, men det fikk jeg aldri. Frokosten var bedre enn forventet.

Dato for oppholdet: desember 2019
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, 721maritab
AnkerHotel, Guest Relations Manager på Anker Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2020

Hei,

Tusen takk for at du valgte å bo på Anker Hotel og at du tar deg tid til å skrive om opplevelsen du har hatt. Det er hyggelig å høre at du hadde et fint opphold hos oss og var fornøyd med frokostbuffeten. Vi beklager at det var problemer med tv'en og at dette ikke ble ordnet opp i. Jeg vil videreformidle dette til vår hotellsjef slik at våre rutiner på slik oppfølging blir bedre.

Velkommen tilbake!

Anmeldt 10. desember 2019 via mobile enheter

Vi fikk sjekket inn tidlig, men ble overrasket da dobbeltrommet var ei «lita» seng på 1,40m og en dyne. Vi sa fra om at vi hadde bestilt dobbeltrom og fikk til svar at det er noe nytt som heter budsjett rom og at vi hadde fått det. For 100kr kunne vi oppdatere noe vi gjorde.
Sengene og puter var gode. Det var oppussing på hotellet og litt kaotisk, noe som aldri plaget oss.
Frokosten var utrolig folksom selv om matsalen var stor. Mye god mat MEN... jeg er dødelig allergisk mot kiwi og dette var i «fruktavdelingen» hotellet kunne ikke garanterer at kiwi hadde vært bortpå annen frukt, samme fjøl osv. Da valgte jeg ikke å spise dette. Ble ganske overrasket da jeg spiste oppskjært grønnsaker og fikk en allergisk reaksjon, kunne som sagt vært dødelig!! Sa fra om dette og får beskjed om at kiwi er ferdig oppskjært når de får det til hotellet, men ingen forklaring på hvorfor frukten hadde delt fjøl el kniv el bolle med grønnsakene !! Dette kunne endt med en tur på legevakta, så hotellet MÅ ha bedre rutiner i forhold til allergier.
Hotellet ligger ganske sentralt og tross det som skjedde var vi fornøyd med oppholdet.
4 stjerner pga Gode Senger

Dato for oppholdet: desember 2019
2  Takk, Lisunn
AnkerHotel, Guest Relations Manager på Anker Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2019

Hei,

Tusen takk for din tilbakemelding etter deres opphold hos oss!
Det er hyggelig å høre at dere hadde et fint opphold og syns sengen var god :)

Jeg beklager for opplevelsen du hadde i vår frokostsal på det sterkeste, og vil ta dette videre til vår hotellsjef og kjøkkensjef, slik at våre rutiner og informasjon bedres!
Tusen takk for tilbakemelding på dette.

Vi håper dere hadde det fint i Oslo, og håper på å se dere igjen neste gang dere besøker byen.