“Ålreit”
Anmeldelse av Café Sara

Café Sara
Kjøkken: Meksikansk, Pizza, Grill
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering, Reservasjoner
Beskrivelse: På hjørnet av Torggata og Hausmanns gate ligger Café Sara, en koselig pub med god stemning, bakgård og mat og drikke til snille priser. Café Sara har matservering helt til kl. 02.45 alle dager. Den lange menyen inneholder et stort utvalg småretter, baguetter, wraps, salater, kebab, meksikansk mat, grillmat, pizza, desserter og snacks.
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Ok mat, ok drikke. Forholdsvis snille priser med tanke på beliggenhet. Serverer husmannskost/pubmat som såvidt lever opp til forventningene. Hyggelig plass, det trekker opp. Ålreit som pub med enkel servering, men hadde ikke tatt middagsselskapet her.

Dato for besøk: august 2020
Takk, emmgran

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig sted med avslappet og uformell stemning. Variert meny, god service og kjekt å sitte i bakgården. God mat med rause porsjoner. Rimelig priset. Fikk ha med hund inn i bakgården og det var viktig for oss. Besøker garantert igjen!

2  Takk, Trude2015
Anmeldt 8. desember 2019 via mobile enheter

Serveringen var rask. Stedet var helt fullt så vi var glad vi hadde reservert bord på forhånd. Menyen var rik og variert så man kan spise akkurat så lite eller mye, billig eller dyrt som man ønsker. Maten var god. Men ikke ekstraordinært god! Absolutt et greit sted å spise en uformell og enkel
Middag.

Dato for besøk: desember 2019
2  Takk, 594Nina
Anmeldt 8. oktober 2019 via mobile enheter

Er du en ekte ølnerd bør disse besøkes. Verified på Untappd. Jenta som serverte oss var superhyggelig. Jeg spiste pizza med biff. Den var meget, meget god. Tykk bunn, masse fyll.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, tomsavini
Anmeldt 4. oktober 2019 via mobile enheter

Veldig bra mat, veldig bra service, veldig god mat, og servering til 02.45. Litt støy, men lokalet har sin sjarm. En pub med god mat.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, I8553HHchristianh

Reisende som så på Café Sara, så også på

Har du vært i Café Sara? Del dine erfaringer!