“Utmerket førjulslunsj”

Kjøkken: Fransk, Sjømat, Norsk, Vinbar
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 17. desember 2018

Ypperlig mat og service, nok en gang. Avslappende lunsj i klassiske lokaler, denne lørdagen før jul. Utmerket entrecôte på meg, og torsk på mitt følge.

1  Takk, evaV81VP
STEFAN W, Daglig leder på Brasserie Hansken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2019

Toppstemning!
Tusen takk

Anmeldt 21. november 2018 via mobile enheter

Hyggelig lunsj og forsåvidt god serivce men Moules Frites langt under pari. Bleke smakløse blåskjell, smakløs saus og knusktørre pommes frites. I tillegg var maten lunken da den kom. Skuffende og dyrt.

2  Takk, Petter G

Sorry to hear that you had a bad experiance.

post@brasseriehansken.no
Best regards
Stefan

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

God mat i fin nyoppussede lokaler. Hyggelig service og alt ok. Men neppe et sted jeg ville invitert med noen på date. Mangler atmosfære faktoren i forhold til det.

Takk, Oivind_oivind

Takk for Rating Roam!

Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Var invitert av min leder for avsluting for vår gode kollega Magne Paulsen. Vi spiste en 6 retters middag satt sammen av kjøkkensjefen.Er lenge siden jeg har koset meg så mye.Alt var bare perfekt fra mat,vin og en veldig oppmerksom servitør og dette stedet anbefales på det sterkeste.Passer alle anledninger

Takk, kentm176

Toppstemning!

Tusen takk for fantasktisk Rating :)

Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Enkelt - dårlig og dyrt.
Skiver av skinke i en
dyp tallerken uten pynt
Ikke veldig avansert .
Første og dessverre siste besøk .
Service - det vet de ikke hva er .

3  Takk, LillT

Sorry to hear that you had a bad experiance.
please wright us a mail and explaine what happend.
post@brasseriehansken.no
Best regards
Stefan

Reisende som så på Brasserie Hansken, så også på

Har du vært i Brasserie Hansken? Del dine erfaringer!