“God mat god service”

Kjøkken: Fransk, Sjømat, Norsk, Vinbar
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 27. desember 2018

Vi var 6 personer som tok en tre retters med litt variasjon både på mat og drikke. Alle var kjempefornøyde med det vi fikk servert. Denne restauranten kan absolutt anbefales.

Takk, Geir Ragnar T
STEFAN W, Daglig leder på Brasserie Hansken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2019

Veldigt trevligt att höra!
Tusen Takk

Anmeldt 17. desember 2018

Ypperlig mat og service, nok en gang. Avslappende lunsj i klassiske lokaler, denne lørdagen før jul. Utmerket entrecôte på meg, og torsk på mitt følge.

1  Takk, evaV81VP

Toppstemning!
Tusen takk

Anmeldt 21. november 2018 via mobile enheter

Hyggelig lunsj og forsåvidt god serivce men Moules Frites langt under pari. Bleke smakløse blåskjell, smakløs saus og knusktørre pommes frites. I tillegg var maten lunken da den kom. Skuffende og dyrt.

2  Takk, Petter G

Sorry to hear that you had a bad experiance.

post@brasseriehansken.no
Best regards
Stefan

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

God mat i fin nyoppussede lokaler. Hyggelig service og alt ok. Men neppe et sted jeg ville invitert med noen på date. Mangler atmosfære faktoren i forhold til det.

Takk, Oivind_oivind

Takk for Rating Roam!

Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Var invitert av min leder for avsluting for vår gode kollega Magne Paulsen. Vi spiste en 6 retters middag satt sammen av kjøkkensjefen.Er lenge siden jeg har koset meg så mye.Alt var bare perfekt fra mat,vin og en veldig oppmerksom servitør og dette stedet anbefales på det sterkeste.Passer alle anledninger

Takk, kentm176

Toppstemning!

Tusen takk for fantasktisk Rating :)

Reisende som så på Brasserie Hansken, så også på

Har du vært i Brasserie Hansken? Del dine erfaringer!