“Lunch møte”

Kjøkken: Fransk, Sjømat, Norsk, Vinbar
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 15. september 2021

Vi var to stykker som ble godt tatt imot og fikk et hyggelig bord. Det tok tid før kelner kom. Vi ble spurt om noe å drikke, ingen skjønte hva han sa, men vi greide til slutt å få bestilt drikke til maten. Meny kom like etterpå, hvor vi begge bestilte biff tartar. Det tok tid før vi fikk maten, men i mellom tiden fikk vi hver vår lille brødskive, noe tassig. Endelig kom maten, som var nydelig lagt opp. Selve bifftartaren var lite smakfull, den var slapp. Vi har smakt bedre. Kelneren kom aldri tilbake for å høre om vi var fornøyd.
Skuffende service.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Ullern22

Anmeldt 27. august 2021 via mobile enheter

Bord ute. Ingen andre gjester ute og få inne i restauranten. To kelnere var overfladiske og så ikke på oss ved bestilling. Minimal oppfølging under måltidet og vi måtte til slutt hente en av dem for å få regningen.
Tok dagens forrett, kamskjell, til kr 225,-! Fikk servert ETT kamskjell med en tynn rand av sellerirotpure rundt.
En halv porsjon blåskjell til hovedrett til kr 170,- Det var så lite på tallerkenen at jeg talte dem. 15 blåskjell totalt!

En skuffende og dyr opplevelse på en restaurant som nok kun lever på 1 Michelinstjerne.

1  Takk, Linda R
Anmeldt 5. september 2020 via mobile enheter

Vi tok lunsj på Brasserie Hansken i dag i flott sensommervær og satt ute i deilig solskinn. Restauranten er veldig hyggelig både inne og ute, + for hvite duker på bordene. Menyen er ikke stor, men stor nok. Fint at kan kan velge om man vil ha stor eller liten porsjon av flere ting slik at man kan velge om retten skal være for- eller hovedrett. Prisene ligger ganske høyt, og kr. 425,- for entrecôte må sies å være litt for høy. Det samme gjelder også dagens special; kr. 325,- for 3 stk kongekrabbehaler servert i skallet kun med brunet smør og en liten sitronbåt. Litt skuffende og ingenting å skulle bli mett av. Men godt var det. Løksuppe var supergod, det samme er ibericoskinken. Alt i alt en hyggelig lunsj.

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, MElisabeth
Anmeldt 22. august 2020 via mobile enheter

Vi fikk servert en av signaturrettene som var pasta med sjøkreps i fløtesaus. Maten smakte nydelig, og de historiske omgivelsene medvirket til at det ble en overraskende positiv opplevelse.

2  Takk, BislettBeboer
Anmeldt 15. august 2020

Et trivelig sted, men blandet opplevelse mht mat og pris. Forrett (kantarelltoast) anbefales, men due og oksekjake ble servert uten særlig annet enn salte bokssjampinjonger og bittelitt purè til. Godt kjøtt, men savnet grønnsaker og andre smaker enn salt. God bærterte til dessert og gode viner til, men disse var overpriset, dessverre.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, 15lilliank

Reisende som så på Brasserie Hansken, så også på

Har du vært i Brasserie Hansken? Del dine erfaringer!