kr 1 236
Frokost inkludert
Strawberry Hotels
kr 1 399
Fullt refunderbart før søn. 21. apr.
travelup.com
kr 1 126
Frokost inkludert
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Kjempe flott hotell.
Enda flotter folk som jobber her, spesielt Mr Mo. En kjekk ung mann som hjelper deg med det du trenger.
Frokosten er middels bra, dårlig utvalg for allergikere.
Og det eneste som er litt spes er at di i nabo rommet kan se rett inn på badet når jeg skal dusje eller gjøre noe annet......

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Christer lund F
Anmeldt 3. september 2018 via mobile enheter

Flott rom, deilig seng og sentral beliggenhet. Stille rom. God frokost.
Men glassdør til badet, med fri utsikt til toalettet fra senga var ikke satt pris på av oss. Forstår i ettertid at det finnes dikter også med vanlig tett dør.. Bare då det er sagt👀

Dato for oppholdet: september 2018
2  Takk, 308trinef
Anmeldt 29. august 2018 via mobile enheter

Prisgunstig nytt hotell med perfekt plassering. Fine rom, gode senger og pent bad. I umiddelbar nærhet til det meste. Minuspoeng for manglende frokost. Dårlig muligheter for parkering om det er behov for det.

Dato for oppholdet: juni 2018
3  Takk, Ole H
Anmeldt 30. juli 2018

Sentralt beliggende hotel for start nederst i Akerselva. Og nær opera og Karl Johan.God frokost. Noe knotetecinnfangcfravlobby via anretning før vi fant bordene.
Artig konsept å bruke gammelbstasjon og ha innsyn til gammel perrongonråde. Fine restauranter i dag.

Dato for oppholdet: juli 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
2  Takk, 847dagd
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Jeg bestilte et standardrom til kr 1481 som nordic-medlem, noe jeg synes er en god pris for standarden. Søkte rett og slett tilflukt fra varmen en natt i Oslos hetebølge. Ba om et kaldt og rolig rom, og fikk tildelt deretter, samt en bordvifte. Det er ikke AC, men sentralanlegg, og det holdt rommet kjølig gjennom natten og vi hørte ikke noe som helst heller. Vil tro det er stor forskjell på rommene hva angår stillhet og kjølighet, så kom med ønsker.

Frokosten var dessverre kaotisk og vi klarte ikke nyte maten. Vi gikk ned kl 9 når hotellet opplyser at rushen er over, men det var både kø og ingen bord ledige. Vi delte til slutt et langbord med to andre par. Utvalget er greit, men hadde håpet på litt mer.

Hotellet har også en liten gym med moderne apparater (se bilder).

Hadde absolutt anbefalt hotellet likevel for å bo sentralt og bra!

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, lisemariek