Expedia.comUSD 146
Vio.comUSD 146
Trip.comUSD 144
Anmeldt 22. november 2018

Benyttet hotellet ifm et konsertbesøk i Oslo. Beliggende så og si PÅ Oslo S kan det ikke bli lettere å komme seg til og fra byn med tog. Vennlig personale, rent og pent og fin start på dagen med hotellets frokost.

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, Graaskjegg
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Kjempe flott hotell.
Enda flotter folk som jobber her, spesielt Mr Mo. En kjekk ung mann som hjelper deg med det du trenger.
Frokosten er middels bra, dårlig utvalg for allergikere.
Og det eneste som er litt spes er at di i nabo rommet kan se rett inn på badet når jeg skal dusje eller gjøre noe annet......

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Christer lund F
Anmeldt 3. september 2018 via mobile enheter

Flott rom, deilig seng og sentral beliggenhet. Stille rom. God frokost.
Men glassdør til badet, med fri utsikt til toalettet fra senga var ikke satt pris på av oss. Forstår i ettertid at det finnes dikter også med vanlig tett dør.. Bare då det er sagt

Dato for oppholdet: september 2018
2  Takk, 308trinef
Anmeldt 29. august 2018 via mobile enheter

Prisgunstig nytt hotell med perfekt plassering. Fine rom, gode senger og pent bad. I umiddelbar nærhet til det meste. Minuspoeng for manglende frokost. Dårlig muligheter for parkering om det er behov for det.

Dato for oppholdet: juni 2018
3  Takk, Ole H
Anmeldt 30. juli 2018

Sentralt beliggende hotel for start nederst i Akerselva. Og nær opera og Karl Johan.God frokost. Noe knotetecinnfangcfravlobby via anretning før vi fant bordene.
Artig konsept å bruke gammelbstasjon og ha innsyn til gammel perrongonråde. Fine restauranter i dag.

Dato for oppholdet: juli 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
2  Takk, 847dagd