Expedia.comUSD 161
Vio.com
Etrip
Anmeldt 6. januar 2019

Vi valgte dette hotellet for den sentrale beliggenheten. Hotellets inngang er i Østbanehallen på Oslo S.
Sjekk-inn-terminalen virket ikke, men vi fikk lynrask behandling i resepsjonen.
Vi hadde et "Superior dobbeltrom" med fin utsikt mot Operahuset og Bjørvika. Badet var stort, med både badekar og dusj. Alt på badet var skinnende rent.
Resten av rommet var også rent, men det var noen skjemmende flekker på gulvet.

Frokost var inkludert i prisen vår. Utvalget var som forventet på et byhotell. Ingenting å klage på her.

Jeg bor gjerne her igjen.

(Vurderingen "Svært bra" er gitt på grunnlag av pris/beliggenhet/opplevelse/forventning)

Dato for oppholdet: januar 2019
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, sorbybryggetravels
Anmeldt 9. desember 2018

Vi var en gjeng som bodde på 4 dobble rom ifm cupfinalen for herrer 2018. Noen av oss ankom grytidlig fredag morgen, men fikk allikevel ultratidlig innsjekk etter en natts togtur fra Trondheim. Resepsjonistene var utrolig hjelpsomme hele helga. Frokosten er veldig god her, og vi satt lenge og koste oss. Rommene bærer preg av at dette er et verneverdig bygg, så det er en del avsatser rundt om. Allikevel gir det hotellet sjel, og det var rolig og ryddig over alt. Anbefales veldig ;-)

Romtips: Ut mot Operaen / sjøen
Dato for oppholdet: desember 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Jostein G
Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Kom tidlig med natt toget, de ordnet med rom for oss, slik at vi fikk dusjet og hvilt oss før helg i storbyen. Urbant hotell, stilig, enkelt og hyggelig. Hadde supirior rom med utsikt mot operaen, stille og fredelig. Frokosten noe kjedelig utvalg, savner flere sunne valg og hva med speilegg. God service i resepsjonen, imøtekommende og hyggelige. Vi kommer tilbake.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, trondag
Johanna F, Daglig leder på Comfort Hotel Grand Central, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. november 2018

Hei,
Tusen tusen takk for herlig feedback - du er helt rå.
Håper vi ses snart igjen.

Johanna & Team

Anmeldt 22. november 2018

Benyttet hotellet ifm et konsertbesøk i Oslo. Beliggende så og si PÅ Oslo S kan det ikke bli lettere å komme seg til og fra byn med tog. Vennlig personale, rent og pent og fin start på dagen med hotellets frokost.

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, Graaskjegg
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Kjempe flott hotell.
Enda flotter folk som jobber her, spesielt Mr Mo. En kjekk ung mann som hjelper deg med det du trenger.
Frokosten er middels bra, dårlig utvalg for allergikere.
Og det eneste som er litt spes er at di i nabo rommet kan se rett inn på badet når jeg skal dusje eller gjøre noe annet......

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Christer lund F