Expedia.comUSD 161
Trip.comUSD 160
Etrip
Anmeldt 2. februar 2019 via mobile enheter

Blir positiv glad å komme hit hver gang. Rommet er bra, maten er bra og ikke minst at de ansatte er hyggelig å behjelpelig.
Er man tidlig ute med å bestille rom er prisen veldig bra.

Man opplever ikke støy utenfra selv om man bor i 2 etg sommerglimt gjorde.
Rommet er akkurat passelig store også. Nok av TV kanaler å velge

Dato for oppholdet: februar 2019
1  Takk, 414kaib
Johanna F, General Manager på Comfort Hotel Grand Central, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. februar 2019

Hei,
Og vi blir glade over å ha deg som gjest hos oss. Kom snart igjen - vi venter på deg.

Vi ses!

Anmeldt 2. februar 2019 via mobile enheter

Fin beliggenhet og veldig stille på rommet sett bort i fra duringen fra lufteanlegget. Knøttlite dobbeltrom og elendige, utslitte puter. Vegg til vegg teppe. God frokost, men kaffen kunne gått for å være te.....

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, Lene Fjelde Ø

Hei,
Takk for din viktige tilbakemelding. Vi skal definitivt se over våre puter og sørge for at kaffen blir sterkere.

Håper vi ses igen!

Anmeldt 21. januar 2019 via mobile enheter

Hyggelig personale som tok oss imot. Rommet var veldig upraktisk, med sove område i andre etasje. Trangt og upraktisk sitteplass nede. Veldig slitent. Ok bad. Renhold virket å være bra. Veldig varmt oppe på soveplass, selv om vi forsøkte å skru ned temperaturen og åpne vinduet. Ble kalt nede på sitteplassene. Frokost var midt på treet. Med tanke på pris så er det vel greit, men er nok ikke sikker på om vi vil bo der igjen.

Dato for oppholdet: januar 2019
1  Takk, Andersen112

Hei,
Takk for at du deler din opplevelse med oss. Her har vi ikke helt klart å innfri forventningene, noe som gjør at vi ønsker å bedre oss. Vi opplever ikke vårt hotell som slitt men skal absolutt se over dette - du får gjerne kontakte oss med mer utfyllende informasjon.

Håper vi får en ny sjanse hos deg!

Mvh,

Anmeldt 6. januar 2019

Vi valgte dette hotellet for den sentrale beliggenheten. Hotellets inngang er i Østbanehallen på Oslo S.
Sjekk-inn-terminalen virket ikke, men vi fikk lynrask behandling i resepsjonen.
Vi hadde et "Superior dobbeltrom" med fin utsikt mot Operahuset og Bjørvika. Badet var stort, med både badekar og dusj. Alt på badet var skinnende rent.
Resten av rommet var også rent, men det var noen skjemmende flekker på gulvet.

Frokost var inkludert i prisen vår. Utvalget var som forventet på et byhotell. Ingenting å klage på her.

Jeg bor gjerne her igjen.

(Vurderingen "Svært bra" er gitt på grunnlag av pris/beliggenhet/opplevelse/forventning)

Dato for oppholdet: januar 2019
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, sorbybryggetravels
Anmeldt 9. desember 2018

Vi var en gjeng som bodde på 4 dobble rom ifm cupfinalen for herrer 2018. Noen av oss ankom grytidlig fredag morgen, men fikk allikevel ultratidlig innsjekk etter en natts togtur fra Trondheim. Resepsjonistene var utrolig hjelpsomme hele helga. Frokosten er veldig god her, og vi satt lenge og koste oss. Rommene bærer preg av at dette er et verneverdig bygg, så det er en del avsatser rundt om. Allikevel gir det hotellet sjel, og det var rolig og ryddig over alt. Anbefales veldig ;-)

Romtips: Ut mot Operaen / sjøen
Dato for oppholdet: desember 2018