Priceline
Comfort HotelsUSD 178
Anmeldt 23. juli 2021

Smittevern mer var fraværende. Ingen kontroll på kø eller om folk spritet hendene sine. Alle gjestene kunne ta i det sanne bestikket ved pålegg og brød. Ingen brukte munnbind, heller ikke personalet som stadig svinset innimellom gjestene uten å holde avstand. Renholdet var så som så. Det ble feiet over bordene med samme klut og matrestene ble skuffet ned i sofaen uten å etterpå bli plukket opp.

Rommet var veldig mørkt og dunkelt med ufreshte farger. Et forsøk på en slags urban tilnæring, som resulterer i at motivet på veggene er sneiper, plaster og barberhøvler, gjorde det hele litt udelikat. Badet var iskaldt uten mulighet for justering.

På ingen måte imponert, men beliggenheten var hovedgrunnen til å velge dette hotellet- og den kan vi ikke klage på.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, 61mat
Anmeldt 6. september 2020 via mobile enheter

Et meget hyggelig hotell i den gamle Østbanehallen. Meget vennlig betjening, rene pene rom. Behagelige senger og god frokost. Alt i alt et veldig hyggelig opphold også denne gangen. Dessuten er det bra pris

Dato for oppholdet: september 2020
2  Takk, sommelier-57
Johanna Furenbäck, General Manager på Comfort Hotel Grand Central, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2020

Hei,
Tusen takk for din herlige tilbakemelding. Så godt å høre at dere likte dere hos oss :)
Håper vi ses snart igjen!

Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Vi bodde her en natt i forbindelse med en konsert, og valgte dette hotellet først og fremst pga beliggenheten. Veldig lettvint med så kort avstand til toget.
Superhyggelig service i resepsjonen, og rommene var helt ok. God seng, bra renhold. Frokosten var god, absolutt ingenting å klage på. Kul lobby, der det var fint å sitte med en kaffe eller noe annet godt fra baren.
Kjekt med utvalget av spisesteder i Østbanehallen, og ellers gåavstand til det meste. Vi spurte om å få ha rommene litt lengre den dagen vi skulle sjekke ut, siden vi skulle reise på kvelden, og det var ikke noe problem. Tommel opp for god service!
Vi bor gjerne her igjen.

Dato for oppholdet: desember 2019
1  Takk, MiaMJ74
Johanna Furenbäck, General Manager på Comfort Hotel Grand Central, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2020

Hei,
Tusen takk for denne herlige tilbakemeldingen :)
Velkommen tilbake til oss snart igjen,

Anmeldt 17. februar 2020 via mobile enheter

Frukost-bufféen var enkel og grei. Havregrøten var god, men kald. Traktekaffi er ikke kult.
Heller ikke ok at reperatører og ansatte uten hotelluniform svinset rundt frukost-bufféen!!

Rommet var mørkt og greit. Høyt under taket. Det var veldig kaldt på badet.

Det var heller ikke positivt for hotellopplevelsen å bli tvungen ut av senga tidlig på morgenen av brannalarm og evakuering.

Alt-i-alt tror jeg ikke at jeg noen gang har fått så middels service som gjest på et Nordic Choice Hotel før. Comfort Hotel Grand Central kommer på ingen måte til å være et hotell jeg ønsker å vurdere ved et senere Oslo-besøk.

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, tespeseth
johannaekfu, Daglig leder på Comfort Hotel Grand Central, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. februar 2020

Hei Trond,
Takk for din tilbakemelding. Herlig at du likte vår frokost. Havregrøten du nevner er over night oat og skal serveres kald, så dette er akkurat slik det skal være :) Gøy at du likte den.
Våre gjesters og medarbeideres sikkerhet er alltid vår største prioritet. En brannalarm er aldri noe vi kan forutse og er noe vi tar på største alvor. Heldigvis var det kun falsk alarm men uansett så er alltid en evakuering nødvendig til vi fått dette avklart. Vi takker for din forståelse rundt dette.

Ha det fint!

Anmeldt 15. februar 2020

Sentral beliggenhet, men kun en plass å sove. Absolutt ikke noe ekstra, bortsett fra et TV apparat som levde sitt eget liv. Smal seng med kun en liten tynn pute, ikke vannglass, rengjøring kun på forespørsel. Velg et av de nærliggende hotellene hvis du ønsker noe mer enn enn å sove.

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, Hot1234567
Johanna F, Daglig leder på Comfort Hotel Grand Central, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. februar 2020

Hei,
Takk for din viktige tilbakemelding. Kjempe trist å høre at vi ikke levde opp til forventningene denne gangen. Vi har 170 rom i forskjellige størrelser, jeg er sikker på at vi har et større rom som passer deg bedre. Vi har kuttet ut unødvendig engangsplastikk i Comfort hotel og plastikk glass på rom er byttet ut med vanlige glass, disse finnes på hver etasje slik at våre gjester kan ta med seg så mange glass som er ønskelig på rommet. Vi rengjører rommet ditt helt uten ekstra kostnad men da vi ser at mange velger vekk renhold oppfordrer vi til at våre gjester selv sier ifra når de ønsker rommet rengjort.

Jeg krysser fingrene for at vi får en ny sjanse hos deg.