Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi besøkte Bogstad camping fra den 16-19 juli. Under denne perioden var nettet ute av drift, campingen er en stor plen med fint sanitæranlegg. Eneste grunnen til at campingen får 2 poeng er sanitæranlegget.

1  Takk, runarjere
Line Møllerop, Guest Services / Front Office på Bogstad Camp & Turistsenter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2020

Hei
Takk for din tilbakemelding. Dessverre har det vært problemer med wifi tidvis, men dette er ikke tilgjengelig på campingområdet generelt, dessverre.

Håper dere hadde ett ellers fint opphold på campingen og i Oslo, og at dere får en fortsatt fin sommer.

Med vennlig hilsen
Line
Resepsjonen

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Vi overnattet her to døgn med campingvogn. Hyggelig personale, førsteklasses servicebygg, godt renhold og hygiene. Ok og ryddige oppstillingsplasser. Det som trekker ned er elendige wifi-forhold, noe som vi ikke hadde ventet til denne prisen. Med 600 kr per døgn (dusj ikke inkludert) forventer man det beste. Dette er høyeste pris vi har opplevd i vårt 30-årige campingliv.

1  Takk, GrandTour404783
Anmeldt 5. juli 2020

Campingplassen har veldig fin beliggenhet og mange ledige plasser selv midt i ferien. Ungene elsket hoppeputen og de små lekehusene. Fasilitetene står dessverre ikke til prisen. Ja, servicebygget er flott, men mange grisete gjester gjør at det blir rotete og møkkete i løpet av dagen. Wifi er totalt fraværende, og dusj er ikke inkludert selv om man betaler nesten 600,- per natt for å stå der med campingvogn.

1  Takk, Camping_inga
Anmeldt 29. april 2020

Den populære Bogstad Camping ligger i et meget hyggelig område av Oslo, rett ovenfor Røa, midt i mellom naturskjønne Sørkedalen og Nordmarka friluftsområde, og er deres "inngangsport". Rett nedenfor ligger det flotte Bogstadvannet m/badestrand, Oslo Golfklubb, og nå den helt nye- og større KIWI-matbutikken. Dette er en forholdsvis stor campingplass med gode services- og tilbud for store- og små campere, samt hendig bensinstasjon rett utenfor. Anbefales. d:o)

Romtips: Lengst vekk fra Sørkedalsveien.
Dato for oppholdet: september 2019
1  Takk, jans0der
Anmeldt 24. juli 2019

Vi bodde her en uke i juli. Vi bor i Oslo, men valgte å bo her da vi har investert i et "hustelt", og barna ville prøve teltferie. Jeg jobbet den uka vi var her, men fikk lov å parkere på utsiden av campingen med firmabilen. Vi fikk byttet til oss en litt bedre teltplass en det vi egentlig fikk når vi kom. Vi fikk koblet oss på det siste ledige strømuttaket ved teltplassen vår. Virker ikke som de som jober der har helt overikt over ledige strømuttak.Området var ryddig og fint. Vi bodde rett ved lekeplassen og kiosken. Sanitærbygget var helt nytt og utrolig fint og delikat med mange toaletter og dusjer. På dagtid var det en barneklubb med underholdning og lek for barna, med engasjerte og hyggelige ungdommer. Det var stille og rolig på området, og på natten var det vakthold på plassen. Det er badeplass rett ved campingplassen. Ellers er det kort vei til Bogstad Gård, busstopp og søndagsåpen Kiwi rett utenfor.

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, stelnor