2 personer ser på dette hotellet
Orbitz.comUSD 95
FindHotelUSD 95
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Vi reiste med campervan, og ankom sent på kvelden. Betjeningen var veldig servicevennlig. Servicehusene var pene, rene og svært velholdte. Pluss for musikk i toalety/dusj området. Kort vei til Oslo. Kiwi butikk og bensinstasjon rett utenfor porten.

Takk, Henning E
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Ikke bra plass. Styr unna. Kaos ved innsjekking, ikke anviste plasser og kamp om å finne strøm
Teltene var slengt omkring og hentet strøm overalt. Første natta måtte vi dele vår strøm med andre.
Bestilte bobil plass men havnet sammen med telt og vogner. Ikke minst veldig dyrt å stå der

Takk, steinisaksen
Anmeldt 25. juli 2021

Sto her 3 netter med bobil, men uten strøm (det var fullt på strømplassene). Stor campingplass, direktebuss fra sentrum for de som vil inn i byen. Kiwi-butikken ligger v campingen, som er praktisk.

Sanitærbygget er nytt. Det var veldig rent og fint, alt (også dusj) inkl. i prisen. Masse doer, dusjer og omkledningsrom, så det var alltid noe ledig, selv i høysesong med full camping.

Kjekk lekeplass, spesielt for mindre barn. På bildet er det minigolf, men den tror jeg har blitt tatt vekk.

Fikk ikke wifi på campingplassen, kun litt rundt resepsjonen av og til, så det var der ungdommene våres likte å oppholde seg :-)

Prisen er jo litt stiv for en camping, men forståelig også for en bycamping.

4 av 5 poeng pga ikke wifi og litt dyr ift andre campingplasser, også strøm (som ikke vi fikk da) koster mer enn andre plasser.

Hvis du liker å ta shopping/museumsturer i byen, men ikke bo i byen eller på hotel, kan jeg absolutt anbefale Bogstad Camping.

Takk, happinessinacupcake
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Hadde med vogn og venner som budde i hytte. Hyttene var rene og oppgraderte. Fin standard på kjøkkenet. Våre venner var veldig glad for å TV for noen dager. Vi fikk en fin plass til vognen som ikke var så langt unna hytten. Helt nytt sanitæranlegg som var flott og rent, aldri kø til dusj eller toalett. Grei kundeservice av folka som jobber der. Hyggelige folk.

1  Takk, bobmarthe
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi besøkte Bogstad camping fra den 16-19 juli. Under denne perioden var nettet ute av drift, campingen er en stor plen med fint sanitæranlegg. Eneste grunnen til at campingen får 2 poeng er sanitæranlegget.

1  Takk, runarjere
Line Møllerop, Guest Services / Front Office på Topcamp Bogstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2020

Hei
Takk for din tilbakemelding. Dessverre har det vært problemer med wifi tidvis, men dette er ikke tilgjengelig på campingområdet generelt, dessverre.

Håper dere hadde ett ellers fint opphold på campingen og i Oslo, og at dere får en fortsatt fin sommer.

Med vennlig hilsen
Line