“Bestiller gjerne her igjen”
Anmeldelse av Nori sushii bar Da

Nori sushii bar Da
Kjøkken: Sushi
Anmeldt 21. januar 2019

Har bestillt lunch her tidligere, og gjør det gjerne igjen. Bra sushi meny og hyggelige folk som betjener. Har spist der noen ganger nå, og alle gangrene har det vært ledig bord. Det virker som de er godt kjent for takeaway.

Takk, Steinar M

Anmeldt 11. september 2018 via mobile enheter

Veldig God tempura scampi maki med god soya saus og veldig god sylta ingefær. Noir sushi bar ligger like ved brattlikollen t-bane

1  Takk, 2303kris
Anmeldt 9. juni 2018 via mobile enheter

Ser man bort fra Alex sushi, hvor maten er tre ganger så dyr, tror jeg dette er det beste sushistedet i byen. Alltid fersk og velsmakende sushi, og god service. Kun takeaway, tror jeg.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, 815annkristin
Anmeldt 2. juni 2018 via mobile enheter

Bestiller, henter og Spiser jevnlig.
Rask og God service hver gang.
Nydelig Sushi med jevn og god kvalitet. Store biter. Favoritt hos hele familien

Dato for besøk: september 2017
1  Takk, BubbleTroll
Anmeldt 26. oktober 2017 via mobile enheter

Vi har kjøpt mange måltider som take-away. Veldig god sushi til grei pris. Vi har alltid tatt med maten hjem. De er raske og effektive og er serviceminded noe vi setter pris på.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, helenbs1

Reisende som så på Nori sushii bar Da, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Nori sushii bar Da? Del dine erfaringer!