Bli belønnet med One Key
kr 2 257
  • Booking.com
0.9 km fra Hotel Bristol
Restaurant
Our lounge area on the second floor
    kr 797
1.0 km fra Hotel Bristol
Bar/lounge
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 23. oktober 2018

Andre gang jeg overnatter på Bristol og like fornøyd. Alt er av veldig høy kvalitet, og man merker fort at dette er ikke som andre hoteller. Alt til de minste detaljene er gjennomtenkt. Frokost er veldig god og variert.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, galoibergen
AprilGil, Guest Relations Manager på Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. oktober 2018

Hei galoiberigen

Tusen takk for en utrolig hyggelig tilbakemelding. Alltid like trivelig å ha deg på besøk.

Ønsker deg en riktig god helg og velkommen igjen!

Anmeldt 16. oktober 2018

Flott hotell i lit eldre stil, jeg hadde et topp rom der det bar både dusj og badekar og deil seng. I bare på hoteller var det bra utvalg og veldi flinke di som jobbet der. Topp frokost med alt du kan tenke deg.

Romtips: Rom mot gata kan vere lit støy fra trafikk og utesteder
Dato for oppholdet: oktober 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, FrodeV21
AprilGil, Guest Relations Manager på Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018

Hei FrodeV21,

Takk for en utrolig hyggelig tilbakemelding.

Det er flott å høre at rommet ditt falt I smak og at du var fornøyd med oppholdet I tillegg til frokosten vår.
Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Herlig atmosfære og god service. Fantastisk frokost! Meget fornøyd med rommet som hadde topp standard. Anbefaler å spise lunsj i Vinterhagen/bibliotekbaren. Vi har vært her flere ganger og kommer igjen!

Takk, Lise H
AprilGil, Guest Relations Manager på Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2018

Kjære Lise H,

Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding. Det er alltid like koselig å ha deg på besøk. Hyggelig å se at du føler det samme.
Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 26. september 2018

Meget sentralt hotel med flotte rom og topp service. Parkering i kjeller med hente og bringetjeneste. Meget god Frokostbuffet og bra Lobbybar med fantastisk nattmat. Dette er hotellet og velge nær man skal bo sentralt i Oslo. 3 minutter fra hovedgata Karl Johan..

Takk, Goggsbo
ReservationManager, Kundeansvarlig på Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. september 2018

Hei og tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Håper vi ser deg igjen her hos oss.

Beste ønsker fra Team Bristol

Anmeldt 25. september 2018

Rent og pent rom, nydelig senger og sengetøy. Kaffe og te til å kose seg mrd på rommet. Flott frokost med alt man kan tenke seg og mer til.
Nydelig lunsj, med serviceinnstilt personell. Kan anbefales.

Takk, GreteL57

Kjære GreteL57,

Takk for en fantastisk tilbakemelding. Vi ser at du var godt fornøyd med alt av hva Hotel Bristol har å by på.

Hjertelig velkommen tilbake.

Hilsen