Dreamer51911719237
Dato for oppholdet: november 2018
AprilGil, Guest Relations ManagerHotel Bristol, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 9. nov. 2018
Hei Dreamer51911719237

Tusen takk for at du tok deg tiden til å legge igjen din tilbakemelding.

Det er en glede å lese at du hadde en hyggelig opplevelse her hos oss.
Hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning!

Team Bristol
Our lounge area on the second floor
kr 969
1.0 km fra Hotel Bristol
Bar/lounge
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Vi ble møtt med super service midt på natten, i en nydelig, ærverdig resepsjon. Bodde en natt på ett utrolig lekkert rom. Følte oss veldig velkomne med håndskrevet personlig kort som var satt fram sammen med frukt og bær. Sengen var utrolig god å sove i. Vi spiste lunsj i veldig hyggelig atmosfære i vinterhagen. Dette blir absolutt det foretrukne hotellet i Oslo for vår familie!

Takk, Aina Grande M
AprilGil, Guest Relations Manager på Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2018

Hei AinaGM,

Takk for en svært hyggelig tilbakemelding. Her ser jeg at vi har levert det produktet vi er stolte av å kunne stå for. Vi er glad du likte the håndkrevne kortet, og håper å kunne se deg snart igjen.

Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 23. oktober 2018

Andre gang jeg overnatter på Bristol og like fornøyd. Alt er av veldig høy kvalitet, og man merker fort at dette er ikke som andre hoteller. Alt til de minste detaljene er gjennomtenkt. Frokost er veldig god og variert.

Takk, galoibergen
AprilGil, Guest Relations Manager på Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. oktober 2018

Hei galoiberigen

Tusen takk for en utrolig hyggelig tilbakemelding. Alltid like trivelig å ha deg på besøk.

Ønsker deg en riktig god helg og velkommen igjen!

Anmeldt 16. oktober 2018

Flott hotell i lit eldre stil, jeg hadde et topp rom der det bar både dusj og badekar og deil seng. I bare på hoteller var det bra utvalg og veldi flinke di som jobbet der. Topp frokost med alt du kan tenke deg.

Romtips: Rom mot gata kan vere lit støy fra trafikk og utesteder
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, FrodeV21
AprilGil, Guest Relations Manager på Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018

Hei FrodeV21,

Takk for en utrolig hyggelig tilbakemelding.

Det er flott å høre at rommet ditt falt I smak og at du var fornøyd med oppholdet I tillegg til frokosten vår.
Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Herlig atmosfære og god service. Fantastisk frokost! Meget fornøyd med rommet som hadde topp standard. Anbefaler å spise lunsj i Vinterhagen/bibliotekbaren. Vi har vært her flere ganger og kommer igjen!

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Lise H
AprilGil, Guest Relations Manager på Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2018

Kjære Lise H,

Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding. Det er alltid like koselig å ha deg på besøk. Hyggelig å se at du føler det samme.
Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 26. september 2018

Meget sentralt hotel med flotte rom og topp service. Parkering i kjeller med hente og bringetjeneste. Meget god Frokostbuffet og bra Lobbybar med fantastisk nattmat. Dette er hotellet og velge nær man skal bo sentralt i Oslo. 3 minutter fra hovedgata Karl Johan..

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Goggsbo
ReservationManager, Kundeansvarlig på Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. september 2018

Hei og tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Håper vi ser deg igjen her hos oss.

Beste ønsker fra Team Bristol