2 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 08.08.21
Trip.com
Gratis avbestilling frem til 06.08.21
Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Hotel Bristol er et svært godt hotell som jeg bruker fast så mye jeg kan. Fine og rene rom, nytt treningsrom, super frokost, grill & lobby i britisk stil. Og god beliggenhet i sentrum. Anbefales!

Takk, VRYD
AprilGil, Guest Relations Manager på Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2018

Hei VRYD,

Tusen takk for en utrolig hyggelig tilbakemelding etter ditt opphold. Det er alltid like hyggelig å ha deg på besøk og gleder oss til å se deg neste gang. Velkommen igjen!

Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Tradisjonsrikt hotell som er oppdatert på alle vis. Du møtes av et personale med fagkunnskap og yrkesstolthet. Dette gir en kundeopplevelse i toppklasse. Sentral beliggenhet men hørte ingen støy fra gaten. Frokosten er meget innholdsrik. Kommer garantert tilbake hit.

Takk, frodeb911
AprilGil, Guest Relations Manager på Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. november 2018

Hei Frode B,

Tusen takk for en utrolig flott tilbakemelding etter ditt opphold. Det er en glede å høre at du hadde en trivelig opplevelse her hos oss.

Fra alle ansatte, ønsker vi deg hjertelig velkommen tilbake til oss.

Hilsen

Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Flotte, erverdige og klassiske Bristol forblir en favoritt. Stemningen når du kommer inn døra med livlig prat fra cafeen, pianomusikk, lysekroner, mørk treinnredning og gulldetaljer er fantastisk. Store, komfortable, velholdte klassiske rom og flott frokost. Et par minus må nevnes selv om det ikke hindrer topp karakter: Ventilasjonen på rommene skrus av om natten og gjør det vanskelig å få ned temperaturen om du er sent tilbake på rommet. I tillegg var det ubrukelig wifi denne gangen og noe støy fra gateplanet.

2  Takk, 368magnes
AprilGil, Guest Relations Manager på Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. november 2018

Hei 368magnes,

Tusen takk for en utrolig hyggelig tilbakemelding. Det er alltid like trivelig å ha deg på besøk. Vedrørende ventilasjonen vil alle våre rom være ferdig renovert med ny ventilasjon, nye vindu og oppgradert wifi I løpet av våren 2019. Vi har allerede ferdigstilt 64 rom, og det kommer flere forløpende. Ta gjerne kontakt med direkte ved neste planlagte anledning så skal jeg sørge for at du får et av de nyoppussede rommene våre som har fått ny ventilasjon.

Hjertelig velkommen tilbake!

April G. Borck
frontoffice@Bristol.no

Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

En helt fantastisk opplevelse fra innsjekk til utsjekk. Har aldri følt meg så velkommen og godt ivaretatt på noen andre hotell. Mottakelsen ved innsjekk, et rom med sjel og atmosfære, innholdsrik og velsmakende frokost og lunsj. Hyggelig og hjelpsom betjening i alle funksjoner. Terningkast 6.

Takk, Dreamer51911719237
AprilGil, Guest Relations Manager på Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. november 2018

Hei Dreamer51911719237

Tusen takk for at du tok deg tiden til å legge igjen din tilbakemelding.

Det er en glede å lese at du hadde en hyggelig opplevelse her hos oss.
Hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning!

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Vi ble møtt med super service midt på natten, i en nydelig, ærverdig resepsjon. Bodde en natt på ett utrolig lekkert rom. Følte oss veldig velkomne med håndskrevet personlig kort som var satt fram sammen med frukt og bær. Sengen var utrolig god å sove i. Vi spiste lunsj i veldig hyggelig atmosfære i vinterhagen. Dette blir absolutt det foretrukne hotellet i Oslo for vår familie!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, AinaGM
AprilGil, Guest Relations Manager på Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2018

Hei AinaGM,

Takk for en svært hyggelig tilbakemelding. Her ser jeg at vi har levert det produktet vi er stolte av å kunne stå for. Vi er glad du likte the håndkrevne kortet, og håper å kunne se deg snart igjen.

Hjertelig velkommen tilbake!