6 personer ser på dette hotellet
Expedia.comUSD 204
TripadvisorUSD 204
AlgotelsUSD 240
Anmeldt 29. november 2018 via mobile enheter

Vi hadde bestilt julebord, vi har vært her hvert år med jobben. Men i år tullet de med bestillingen, ga oss skylden og ville ikke gi oss mat før etter en time. Så ville de fakturere oss for feil antall. Det er for dårlig.

1  Takk, Eirik R
AprilGil, Guest Relations Manager på Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2018

Kjære Eirik R,

Vi jobber hver dag for å gi våre gjerster det beste av bade service og kvalitet I våre produkter som serveres. Vi setter derfor stor pris på alle tilbakemeldinger. Når det gjelder deres besøk I vår restaurant, beklager vi at dere ikke opplevde service fra vår side og ønsker derfor I denne forbindelse å komme I kontakt med deg (e-post: frontoffice@Bristol.no)

igjen, takk for din tilbakemelding.
Ønsker deg en riktig fin dag videre.

Anmeldt 27. november 2018

Bristol er et ærverdig hotell med historie i veggene. Bra service, flotte rom, strålende beliggenhet for våre behov, og ikke minst et møtested enten det er forretninger eller afternoon tea. Bristol er blitt vårt stamhotell.

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Jan Arne C
AprilGil, Guest Relations Manager på Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. november 2018

Hei Jan Arne C,

Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding. Det er alltid like koselig å ha deg på besøk og gleder oss til neste gang du kommer. Hyggelig å se at du føler det samme.

Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 26. november 2018

Hyggelig personale i skranken, god service hele veien som ga en god opplevelse på vår weekendtur. Vi ble tildelt rom ved tidlig ankomst og fikk beholde rommet ekstra ved utreise. Tilgang på aviser og frokost med stort utvalg av retter.

Takk, Siggebass

Hei Siggebass,

Takk for en svært hyggelig tilbakemelding. Her ser jeg at vi har levert det produktet vi er stolte av å kunne stå for.

Vi håper å kunne se deg snart igjen.

Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Flott og ærverdig hotell. Jeg bodde i 6. etg med utsikt til slottet og en liten balkong. Romslig, rent og pent dekorert rom med sonos-høyttaler både på rommet og på badet. Gode såper fra L'Occitane.
Nydelig mat. Til frokost var både brødet og baconet sprøtt og ferskt.
Det var hyggelig personale overalt som "så" gjestene: smilte og hilste når de gikk forbi, var raske med å tilby hjelp og til og med frokost-kokken virket å hilse velkommen hver ny frokostgjest. Kan absolutt anbefales:)

Takk, Therese79

Hei Therese79,

Takk for en fantastisk tilbakemelding. Vi ser at du var godt fornøyd med alt av hva Hotel Bristol har å by på.

Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

En kjempemiddag. Tre nydelige retter med flotte viner og en hyggelig ramme i flotte lokaler!
Rask servering, god service!
De som hadde spesielle behov ble god fulgt opp med en hyggelig tone.
Alle var godt fornøyd!

Takk, Tore A
AprilGil, Guest Relations Manager på Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2018

Hei Tore A,

Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding.
Det er en fryd å lese om deres opplevelse og at alle var fornøyd.

Ønsker dere hjertelig velkommen tilbake!