kr 2 552
Fullt refunderbart før fre. 31. mai
kr 2 715
Fullt refunderbart før søn. 2. jun.
Bli belønnet med One Key
travelup.com
kr 2 279
KnutKM
Stavanger, Norge
Anmeldelse av Hotel Bristol
4,0 av 5 boblerAnmeldt 30. des. 2018via mobile enheter
Dato for oppholdet: desember 2018
ReservationManager, Guest Relations ManagerHotel Bristol, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 15. jan. 2019
Hei KnutKM

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er flott å høre at du er godt fornøyd med servicen.
pr i dag er frokost inkludert i alle våre priser, men vi tar med oss alle innspill.
Ønsker deg velkommen igjen!

Hilsen Team Bristol
    kr 2 104
    kr 2 504
1.0 km fra Hotel Bristol
Restaurant
Our lounge area on the second floor
kr 1 035
  • Booking.com
6.8 km fra Hotel Bristol
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Hyggelig hotell med flotte rom. Betjeningen er hyggelig og serviceinnstilt. Rommene er nyoppusset og er godt rengjort. Veldig bra frokost med alt du kan tenke deg av utvalg. Ligger veldig sentralt med kort vei til kollektiv.

Dato for oppholdet: desember 2018
1  Takk, Simenpimen
AprilGil, Guest Relations Manager på Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2018

Hei Simenpimen,

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding.
Det er flott å høre at du er godt fornøyd med både service, fasiliteter og ikke minst frokosten. Det setter vi pris på.

Ønsker deg velkommen igjen!

Hilsen

Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Hotel Bristol er et sentralt beliggende hotell, med et touch av klasse som enda sitter i veggene.

Høflig og serviceinnstilt betjening, og en svært god og solid frokostbuffét.

Deilig seng i rolige omgivelser, og gode velværeprodukter fra L'Occitane inkludert på badet (som har en romslig dusj).

Rommet er utstyrt med alt en trenger; kaffemaskin, vinåpner, minibar, strykebrett/strykejern, skoskje, TV og en Bluetooth-høyttaler fra Bose som en prikk over "I-en".

Et utvalg av gratis aviser i resepsjonen er også et pluss.

Hotel Bristol er et av mine klare favoritthoteller i Oslo.

Anbefales.

2  Takk, SigurdK_12
AprilGil, Guest Relations Manager på Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2018

Hei Sigurd K,

Tusen takk for en flott tilbakemelding.

Det var en stor glede å høre om deres inntrykk og opplevelser fra oppholdet. Vi ser at du er godt fornøyd med hva Bristol har å by på.

Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 29. november 2018 via mobile enheter

Vi hadde bestilt julebord, vi har vært her hvert år med jobben. Men i år tullet de med bestillingen, ga oss skylden og ville ikke gi oss mat før etter en time. Så ville de fakturere oss for feil antall. Det er for dårlig.

1  Takk, Eirik R
AprilGil, Guest Relations Manager på Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2018

Kjære Eirik R,

Vi jobber hver dag for å gi våre gjerster det beste av bade service og kvalitet I våre produkter som serveres. Vi setter derfor stor pris på alle tilbakemeldinger. Når det gjelder deres besøk I vår restaurant, beklager vi at dere ikke opplevde service fra vår side og ønsker derfor I denne forbindelse å komme I kontakt med deg (e-post: frontoffice@Bristol.no)

igjen, takk for din tilbakemelding.
Ønsker deg en riktig fin dag videre.

Anmeldt 27. november 2018

Bristol er et ærverdig hotell med historie i veggene. Bra service, flotte rom, strålende beliggenhet for våre behov, og ikke minst et møtested enten det er forretninger eller afternoon tea. Bristol er blitt vårt stamhotell.

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Jan Arne C
AprilGil, Guest Relations Manager på Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. november 2018

Hei Jan Arne C,

Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding. Det er alltid like koselig å ha deg på besøk og gleder oss til neste gang du kommer. Hyggelig å se at du føler det samme.

Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 26. november 2018

Hyggelig personale i skranken, god service hele veien som ga en god opplevelse på vår weekendtur. Vi ble tildelt rom ved tidlig ankomst og fikk beholde rommet ekstra ved utreise. Tilgang på aviser og frokost med stort utvalg av retter.

Takk, Siggebass

Hei Siggebass,

Takk for en svært hyggelig tilbakemelding. Her ser jeg at vi har levert det produktet vi er stolte av å kunne stå for.

Vi håper å kunne se deg snart igjen.