LaCiboulette
Oslo, Norge
Anmeldelse av Hotel Bristol
2,0 av 5 boblerAnmeldt 14. jan. 2019via mobile enheter
Dato for oppholdet: mars 2018
ReservationManager, Guest Relations ManagerHotel Bristol, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 15. jan. 2019
Hei LaCiboulette.
Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding.

Vi er allerede i gang med oppgradering v Hotel Bristol. Alle våre konferansesaler, selskapslokaler er allerede ferdig renovert. I tillegg har vi bygget helt nytt treningsrom på 150m2. Vi er inne i siste fase av oppussing av alle hotellrom og korridorer nå.

Service er noe vi jobber med hver dag, så leit å lese at du ikke var fornøyd - vi skal fokusere enda mer på dette.

Vi tar din tilbakemelding med oss videre i prosessen med å gjøre ærverdige Hotel Bristol til kundens første valg.

Vi håper vi ser deg igjen her hos oss på Hotel Bristol.

kr 2 056
    kr 2 140
    kr 2 490
0.3 km fra Hotel Bristol
Restaurant
Our lounge area on the second floor
kr 1 044
1.0 km fra Hotel Bristol
Bar/lounge
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 11. januar 2019 via mobile enheter

Deltok på konferanse på hotell Bristol, og valgte overnatte på hotellet i den forbindelse. Ved innsjekk var det litt kø, men det tok ikke lang tid å sjekke inn. Resepsjonisten var effektiv og veldig imøtekommende. Følte meg velkommen. Rommet lå i fjerde etasje mot bakgården (408). Rommet hadde fin størrelse og var praktisk og flott innredet. Det var både Nespresso-maskin, minibar, strykejern, skohorn på rommet. Det var også Bose høyttaler på rommet. Badet var stort og hadde en stor dusj. Det eneste negative var at rommet hadde to enkeltsenger som var skjøvet sammen, og som gled fra hverandre. Spurte om dobbeltseng ved innsjekk, men opplevde altså ikke få ønsket innfridd.
Frokosten hadde stort utvalg og alt en kunne ønske seg. Personalet var raske med å rydde bort brukte tallerkner fortløpende.
Jeg opplevde kun imøtekommende og hyggelige ansatte på hotellet, det gjaldt både resepsjonen, frokostsalen, konferansepersonslet etc.
Totalt sett var jeg veldig fornøyd.

Dato for oppholdet: januar 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, VacationOslo
ReservationManager, Guest Relations Manager på Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. januar 2019

Hei VacationOslo.

Tusen takk for din fine tilbakemelding etter ditt opphold her hos oss. Beklager så mye at ditt ønske om dobbeltseng ble oppfylt. Hyggelig at du likte våre hotellrom, og ikke minst at du er fornøyd med servicen fra våre ansatte.

Håper vi ser deg igjen her hos oss

Beste ønsker fra

Anmeldt 1. januar 2019

Da jeg gikk inn i hotellets gamle vakre vestibyle og tok inn stemningen fra salene jeg stod i ble jeg begeistret! Omgivelsene er så vakre og det gjør noe med alle som befinner seg i dem. Ansatte og gjester opptrer rolig og blidt. Du lengter etter å bli en av dem som sitter i den berømte bibliotekbaren med vin, kaffe, smørbrød eller kake. Vi booket raskt inn på 2 stk dobbeltrom. Standardrommet var veldig fint og det oppgraderte dobbeltrommet var meget romslig og superflott! Frokosten var også meget bra. Vi elsker dette hotellet og vil tilbake mange ganger. Det ligger meget sentralt, men gaten er nattestille :-)

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, karrabassen

Hei karrabassen.
Tusen takk for nydelig tilbakemelding. Så bra dere hadde et hyggelig opphold og var fornøyd med service, frokost og ikke minst vår flotte lobby med Vinterhaven/Biblioteksbar.

Velkommen tilbake

Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

I år har vi bodd på Hotell Bristol i julen, for å besøke familie i julen. For det formålet er det en ulempe at man ikke kan bestille hotellrom uten frokost. Ellers hadde vi et hyggelig opphold, betjeningen på hotellet ga oss god og profesjonell service.

Takk, KnutKM

Hei KnutKM

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er flott å høre at du er godt fornøyd med servicen.
pr i dag er frokost inkludert i alle våre priser, men vi tar med oss alle innspill.
Ønsker deg velkommen igjen!

Hilsen Team Bristol

Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Hyggelig hotell med flotte rom. Betjeningen er hyggelig og serviceinnstilt. Rommene er nyoppusset og er godt rengjort. Veldig bra frokost med alt du kan tenke deg av utvalg. Ligger veldig sentralt med kort vei til kollektiv.

1  Takk, Simenpimen
AprilGil, Guest Relations Manager på Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2018

Hei Simenpimen,

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding.
Det er flott å høre at du er godt fornøyd med både service, fasiliteter og ikke minst frokosten. Det setter vi pris på.

Ønsker deg velkommen igjen!

Hilsen

Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Hotel Bristol er et sentralt beliggende hotell, med et touch av klasse som enda sitter i veggene.

Høflig og serviceinnstilt betjening, og en svært god og solid frokostbuffét.

Deilig seng i rolige omgivelser, og gode velværeprodukter fra L'Occitane inkludert på badet (som har en romslig dusj).

Rommet er utstyrt med alt en trenger; kaffemaskin, vinåpner, minibar, strykebrett/strykejern, skoskje, TV og en Bluetooth-høyttaler fra Bose som en prikk over "I-en".

Et utvalg av gratis aviser i resepsjonen er også et pluss.

Hotel Bristol er et av mine klare favoritthoteller i Oslo.

Anbefales.

Dato for oppholdet: november 2018
2  Takk, SigurdK_12
AprilGil, Guest Relations Manager på Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2018

Hei Sigurd K,

Tusen takk for en flott tilbakemelding.

Det var en stor glede å høre om deres inntrykk og opplevelser fra oppholdet. Vi ser at du er godt fornøyd med hva Bristol har å by på.

Hjertelig velkommen tilbake!