5 personer ser på dette hotellet
Priceline
Gratis avbestilling frem til 19.02.23
AlgotelsUSD 241
Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Bodde der i forbindelse med YS Stat konferanse. Utmerkede konferanse-fasiliteter. Hotellet er en opplevelse. Flotte rom, staselige lunch-og middagssaler. Meget god mat.
Sjarmerende salonger ved resepsjonen med pianospill og hyggelig betjening. Meget hyggelig mottagelse ved innsjekk.
Selv om prisen er relativt høy, så er det absolutt verdt det.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, Offisersbladet
ReservationManager, Kundeansvarlig på Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. januar 2019

Hei Offisersbladet.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding av ditt opphold her hos oss, det setter vi stor pris på.

Håper vi ser deg igjen.

Mvh

Anmeldt 15. januar 2019

Meget elegant sted,litt dyrt,men det er verdt prisen sin.Var der på julelunsj,og det var masse å velge mellom,,fra fisk,kjøtt kaker desserter og alt man kan tenke seg som tilbehør. ta deg god tid,,bestill bord ,det er lurt.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, hildura
ReservationManager, Guest Relations Manager på Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. januar 2019

Hei hildura.
Takk for hyggelig tilbakemelding av vår flotte og tradisjonelle julelunsjbuffet. Håper vi ser deg igjen her hos oss.

Mvh

Anmeldt 14. januar 2019 via mobile enheter

Hotellet har bruk for en oppussing. Det er slitent og illeluktende. Frokosten er OK. Dagligstuen trenger en oppgradering. Servicen trenger en oppgradering. Det er et ærverdig gammelt hotell som hadde fortjent å bli tatt vare på.

Dato for oppholdet: mars 2018
3  Takk, LaCiboulette
ReservationManager, Guest Relations Manager på Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. januar 2019

Hei LaCiboulette.
Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding.

Vi er allerede i gang med oppgradering v Hotel Bristol. Alle våre konferansesaler, selskapslokaler er allerede ferdig renovert. I tillegg har vi bygget helt nytt treningsrom på 150m2. Vi er inne i siste fase av oppussing av alle hotellrom og korridorer nå.

Service er noe vi jobber med hver dag, så leit å lese at du ikke var fornøyd - vi skal fokusere enda mer på dette.

Vi tar din tilbakemelding med oss videre i prosessen med å gjøre ærverdige Hotel Bristol til kundens første valg.

Vi håper vi ser deg igjen her hos oss på Hotel Bristol.

Med vennlig hilsen

Anmeldt 11. januar 2019 via mobile enheter

Deltok på konferanse på hotell Bristol, og valgte overnatte på hotellet i den forbindelse. Ved innsjekk var det litt kø, men det tok ikke lang tid å sjekke inn. Resepsjonisten var effektiv og veldig imøtekommende. Følte meg velkommen. Rommet lå i fjerde etasje mot bakgården (408). Rommet hadde fin størrelse og var praktisk og flott innredet. Det var både Nespresso-maskin, minibar, strykejern, skohorn på rommet. Det var også Bose høyttaler på rommet. Badet var stort og hadde en stor dusj. Det eneste negative var at rommet hadde to enkeltsenger som var skjøvet sammen, og som gled fra hverandre. Spurte om dobbeltseng ved innsjekk, men opplevde altså ikke få ønsket innfridd.
Frokosten hadde stort utvalg og alt en kunne ønske seg. Personalet var raske med å rydde bort brukte tallerkner fortløpende.
Jeg opplevde kun imøtekommende og hyggelige ansatte på hotellet, det gjaldt både resepsjonen, frokostsalen, konferansepersonslet etc.
Totalt sett var jeg veldig fornøyd.

Dato for oppholdet: januar 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, VacationOslo

Hei VacationOslo.

Tusen takk for din fine tilbakemelding etter ditt opphold her hos oss. Beklager så mye at ditt ønske om dobbeltseng ble oppfylt. Hyggelig at du likte våre hotellrom, og ikke minst at du er fornøyd med servicen fra våre ansatte.

Håper vi ser deg igjen her hos oss

Beste ønsker fra

Anmeldt 1. januar 2019

Da jeg gikk inn i hotellets gamle vakre vestibyle og tok inn stemningen fra salene jeg stod i ble jeg begeistret! Omgivelsene er så vakre og det gjør noe med alle som befinner seg i dem. Ansatte og gjester opptrer rolig og blidt. Du lengter etter å bli en av dem som sitter i den berømte bibliotekbaren med vin, kaffe, smørbrød eller kake. Vi booket raskt inn på 2 stk dobbeltrom. Standardrommet var veldig fint og det oppgraderte dobbeltrommet var meget romslig og superflott! Frokosten var også meget bra. Vi elsker dette hotellet og vil tilbake mange ganger. Det ligger meget sentralt, men gaten er nattestille :-)

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, karrabassen

Hei karrabassen.
Tusen takk for nydelig tilbakemelding. Så bra dere hadde et hyggelig opphold og var fornøyd med service, frokost og ikke minst vår flotte lobby med Vinterhaven/Biblioteksbar.

Velkommen tilbake

Med vennlig hilsen