Anmeldt 29. august 2019 via mobile enheter

Fra jeg kom inn i resepsjonen til jeg forlot hadde jeg ett fabelaktig opphold her! Man føler at de vil gjøre det lille ekstra for deg og på tross av at jeg alltid er litt sent ute, så var ingenting ett problem! De smiler og fikser.... Her vil jeg bo igjen!

Dato for oppholdet: august 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, KenRune
HotelBristolOslo, Kundeansvarlig på Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2019

Kjære Ken Rune,

Tusen takk for at du valgte å bo på Hotel Bristol for ditt opphold i Oslo. Og tusen takk for en flott anmeldelse!

Jeg blir oppriktig glad av å lese at du hadde en flott opplevelse hos oss. Vi ønsker alltid å hjelpe til, og gjør det vi kan for å gjøre våre gjester fornøyde.

Vi ser frem til du kommer tilbake til oss!

Ha en flott dag og en fin uke,

Anmeldt 22. august 2019

God atmosfære - rent og ryddig - fine rom - sentral beliggenhet - ingen sjenerende gatestøy på vårt rom - hyggelige ansatte i alle ledd. En knakende god frokost satte punktum for en meget god totalopplevelse.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, 333geirh
HotelBristolOslo, Kundeansvarlig på Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. august 2019

Kjære 333geirh,

Tusen takk for en utrolig hyggelig anmeldelse!

Det er en glede å se at du har hatt et hyggelig opphold og er fornøyd med vårt hotell.
Vi ønsker dere hjertelig velkommen ved neste anledning,

Håper vi ses igjen,

Beste hilsen
Hotel Bristol Oslo,

Anmeldt 6. august 2019

Her er det normalt fullt hver dag under lunsjen, så anbefaler å bestille bord.
Koselig atmosfære, men kan være litt mye støy da det er fullt av gjester.
Her får du de klassiske høye smørbrødene med ekstreme mengder pålegg :-)
En opplevelse man bør unne seg :-D

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, JohniTrip
HotelBristolOslo, Kundeansvarlig på Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2019

Kjære JohniTrip,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse om ditt besøk på Hotel Bristol Oslo.

Så hyggelig at du hadde en flott opplevelse hos oss og var fornøyd med besøket!
Som du sier, så kan det forekomme noe støy når så mange mennesker samles på èn plass. Samtidig tenker jeg at det er en del av den livlige, gode og ekte Bristol stemningen, er det ikke?

Du er hjertelig velkommen tilbake!

Ønsker deg en flott dag,

Anmeldt 1. august 2019

Dette var et koselig hotell der jeg hadde en overnatting. I 1.etasje / grunnetasjen var det oppussing da jeg var der. Et hotell med stor variasjon av mat under frokosten.Et hotell jeg gjerne besøker igjen.

Dato for oppholdet: juli 2019
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, oeyvind639
HotelBristolOslo, Kundeansvarlig på Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2019

Kjære Oeyvind639,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse om ditt opphold på Hotel Bristol Oslo.

Så hyggelig å høre at du likte frokosten vår og at du ønsker å komme tilbake til oss.
Oppussingen er heldigvis snart ferdig - i midten av august skal alt stå klart. Det gleder vi oss masse til!

Det er en glede å ønske deg hjertelig velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 20. juli 2019

Vi bodde et døgn på Bristol i Oslo i juli, og vi hadde et fantastisk opphold. En strålende resepsjonist tok i mot oss, en fantastisk arbeider plasserte bilen i garasjen og rommet sto til all forventning! Vi ble møtt med smil overalt hvor vi gikk, og frokosten dagen etter gjorde dagen! En bedre start kan jeg ikke tenke meg. En hyggelig ung servitør var svært serviceinnstilt, og da han serverte meg en nydelig kaffe til den gode maten var alt fullkomment! En fantastisk start på dagen! At hotellet ligger svært sentralt er et pluss! Et hotell vi svært gjerne kommer tilbake til!

Dato for oppholdet: juli 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Gro E
HotelBristolOslo, Kundeansvarlig på Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2019

Kjære Gro E,

Tusen takk for en flott anmeldelse!

Det er en glede å se at du har hatt et hyggelig opphold hos oss og at du er fornøyd med servicen gitt av våre ansatte.

Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning.

Fortsatt god sommer til deg.