Hannah T
4,0 av 5 boblerAnmeldt 12. juli 2020via mobile enheter
, EierHotel Bristol, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 20. juli 2020
Kjære Hannah T,

Tusen takk for flott omtale og detaljert beskrivelse av deres opplevelse på Hotel Bristol.
Vi er svært takknemlig for alle tilbakemeldinger og bruker disse til å videreutvikle vår service og tjenester.

Det er svært gledelig å se at dere hadde et hyggelig opphold og er fornøyd med vårt hotell.

På vegne av Team Bristol takker jeg så mye for besøket og ønsker dere hjertelig velkommen tilbake!

kr 3 286
    kr 3 940
  • Agoda.com
    kr 3 132
0.8 km fra Hotel Bristol
Frokost inkludert
Our lounge area on the second floor
kr 1 001
1.0 km fra Hotel Bristol
Bar/lounge
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig opphold. Alt tipp topp. Meget hyggelig personale. Flott og variert frokostmeny selv med korona tiltak. Egentlig veldig koselig å bli servert ved bordet🥰. Afternoon tea med Champange er også helt nydelig.

1  Takk, bbbbbxx

Kjære Beate B,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å dele din opplevelse fra Hotel Bristol her på Tripadvisor. Det setter vi stor pris på!

Det er en stor glede å høre om dine inntrykk fra oppholdet og Afternoon Tea`en dere hadde i Vinterhaven & Bibliotekbaren. Vi håper vi ser dere neste gang dere er i Oslo.

Hjertelig velkommen tilbake til oss!

Pernille

Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

En kjempeopplevelse! Koselig velkomst, nydelig soverom med minibar, kaffemaskin mm, flott bad, kjempegod mat og service!
Anbefaler å bestille bord på Bristol Grill! De hadde fantastisk god mat og ypperlig service! Frister til gjentakelse!

1  Takk, E1065STanitah

Kjære Anita,

Tusen takk for en utrolig flott anmeldelse og topp score!

Det er en glede å se at dere hadde en hyggelig opplevelse på vårt hotell og i vår restaurant Bristol Grill. Vi jobber hver eneste dag for å gi førsteklasses og personlig service til våre gjester, og det er flott å se at vi her har lykkes med dette.

Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss og håper vi ses snart igjen.

God sommer!

Anmeldt 24. juni 2020 via mobile enheter

Kjempe fint hotell med stort sove rom og nydelig bad ,deilige senger.
Nydelig frokost med det du kan ønske deg.
Vi prøvde også afternoon tea og det var helt utrolig med nydelige kaker og snitter.
Vi kommer tilbake:)

2  Takk, wegar_2015

Kjære Wegard,

Tusen hjertelig takk for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse av oppholdet ditt på Hotel Bristol. Vi er veldig glade for å se at du har hatt det bra her hos oss og at Afternoon tea`en var velsmakende. Positive tilbakemeldinger er veldig motiverende og jeg kan forsikre deg om at dette vil bli kommunisert til teamet her på Hotel Bristol.

Vi ønsker deg en fortsatt god sommer og håper vi ses snart igjen!

Velkommen tilbake!

Beste hilsen fra

Anmeldt 23. juni 2020

Luxøriøst hotell . Blir tatt veldig godt i mot i resepesjonen. I dissse coronna tider preges selvfølgelig frokost mm av dette,- men det går seg til. Veldig sentralt. Prisene kan variere stort. Hotellet er blitt mitt første valg etter hvert. Trives der.

Dato for oppholdet: mai 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, 608helgeh

Hei Helge,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding på ditt opphold.

Vi er glade for å høre at du hadde et hyggelig opphold og er fornøyd med frokosten, selv om det bar preg av corona-situasjonen. Frokosten er fortsatt en av våre høyeste prioriteter, og vi arbeider kontinuerlig med å finne ut hvordan vi kan levere den beste frokosten til våre gjester.

Det er dessverre vanskelig å ikke bli preget av situasjonen med Corona, da faktumet er at vi fortsatt har mange ansatte permittert og jobber hver dag for å komme tilbake til vanlig drift. Når det er sagt, vil vi takke for at du velger å bo på Hotel Bristol og har oss som ditt førstevalg.

Vi håper vi ses snart igjen og ønsker deg en fortsatt god sommer!

Beste hilsen,

Anmeldt 2. juni 2020

Vårt opphold var ett par uker inn i Korona-stengningen, og alle mulige forhold var lagt godt til rette for at vi skulle ha en flott tid på hotellet. Siden det var veldig få gjester, fikk vi oppgradert til minisuite og koste oss der. Menyen var av forståelige årsaker noe begrenset, men vi fant noe godt og nøt middagen. Frokosten var to valg; innpakket for å unngå smitte. Det var velsmakende og i god mengde.

Dato for oppholdet: mars 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, PHHavroy
HotelBristolOslo, Kundeansvarlig på Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juni 2020

Kjære Silje & Pål,

Tusen takk for at dere har tatt dere tid til å fortelle om deres opphold på Hotel Bristol.
Vi setter stor pris på at dere valgte å bo på vårt hotell og benytte dere av våre tjenester.

Det er en stor glede å se at oppholdet var behagelig og at måltidene var velsmakende.

Vi håper vi ses snart igjen. Hjertelig velkommen tilbake!

Beste hilsen,
Pernille