Veronica A
Anmeldelse av Hotel Bristol
5,0 av 5 boblerAnmeldt 3. aug. 2020via mobile enheter
Pernille Christiansen, Gjestetjenester/resepsjonHotel Bristol, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 3. aug. 2020
Kjære Veronica A,

Hjertelig takk for din anbefaling. Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive en omtale om vårt hotell.

Det er hyggelig å se at dere hadde en flott opplevelse også denne gangen og at dere fikk et rom som stod til forventingene og dekket deres behov. Alle våre rom er nyoppusset de siste årene, så du behøver ikke bekymre deg for å få et eldre rom neste gang.

På vegne av Team Bristol, takker jeg for besøket og ønsker dere velkommen tilbake neste gang.
Vi håper vi ses snart igjen,

kr 3 542
0.1 km fra Hotel Bristol
    kr 1 873
    kr 2 355
Restaurant
Our lounge area on the second floor
    kr 818
    kr 1 115
Bar/lounge
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 3. august 2020

Har hatt et fantastisk opphold på vakre Hotel Bristol! Det aller beste med dette hotellet for oss er gode senger, nydelig frokost, flotte rom, rent&pent, fin arkitektur og sentral beliggenhet. Anbefales på det sterkeste! Har sovet på hotell Bristol de 3 siste turene til Oslo og kommer til å fortsette med det.

1  Takk, Otttesen

Kjære Tone,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å skrive en omtale etter deres nylige opphold på Hotel Bristol! Dette var hyggelig lesning.

Det er til stor glede å se at dere hadde et så flott opphold hos oss. Vi lever for å gi gode opplevelser til våre gjester og her ser det ut til at vi har lykkes med dette.

Alle som jobber her takker for besøket og vi gleder oss til å se dere her igjen,

Vennlig hilsen,

Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Bristol er et veldig hyggelig hotel i oslo. Fine og rene rom, hyggelig betjening og god mat. Vi bor nesten alltid her når vi er på oslo besøk. Hotellet har med sin historie også en helt spesiell atmosfære. Og ikke minst, det ligger midt i sentrum med kort vei til det meste. Anbefales på det varmeste.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, kraftmorten

Kjære Kraftmorten,

Tusen takk for din varme anbefaling og for å ha tatt deg tid til å skrive en flott omtale om vårt hotell.

Vi setter stor pris på hyggelig kommentar vedrørende våre rom, betjening, atmosfære og mat. Positiv feedback er utrolig motiverende og jeg skal sørge for at mine kolleger også får med seg dette.

På vegne av Team Bristol, takker jeg for at du valgte Hotel Bristol for deres Oslobesøk og håper vi får gleden av å være vertskap også neste gang.

Med ønske om en fortsatt god sommer.

Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Veldig fint hotell med fine og rolige rom. Hyggelig og behjelpelig personale. Koster litt å parkere som ved alle andre hoteller i sentrum, men her kan de parkere bilen for deg innenfor rette tidspunkt. Stort og godt utstyrt treningsrom og svært god frokost. Dyrere enn mange andre hoteller i Oslo, men verdt det hvis man vil unne seg litt ekstra!

1  Takk, Mr5612

Kjære Mari,

Tusen takk for en utrolig hyggelig omtale. Det setter vi så stor pris på!

Vi er glade for å se at du hadde et flott opphold på vårt hotell og er fornøyd med våre rom, personale og parkeringsmuligheter. Det er flott å se at du opplevde verdi for pengene.

På vegne av alle på Hotel Bristol, takker jeg for at du valgte Hotel Bristol for ditt opphold i Oslo og ønsker deg varmt velkommen neste gang du skal unne deg det lille ekstra.

Anmeldt 29. juli 2020

Bristol er vårt faste hotell i Oslo. Det er alltid bra. Gode rom. Fantastisk frokost. Beliggenheten er perfekt og den gamle stilen både med interiør og afternoon tea og høye smørbrø passer oss . Parkere foran døra og levere nøkkel i resepsjon. Man kan ikke ha det mye bedre. Vi vurderer ikke andre hotell lenger.

Romtips: Det er lite støy nesten uansett
1  Takk, Trond L

Kjære Trond,

Tusen takk for en flott omtale som vi setter stor pris på. Dette var hyggelig lesning!

Det er svært gledelig å se at dere har det fint hos oss og at vår service, tjenester og stil passer deres behov. At vi er blitt deres favoritthotell i byen, tar vi som et stort kompliment.

På vegne av hele teamet takker jeg for besøket og vi gleder oss til å se dere neste gang dere er i Oslo.
Fortsatt riktig god sommer og velkommen tilbake!

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Gud hjelpe meg for en suveren plass. Verdensklasse rett og slett.Fra jeg kom til jeg reiste smilte kroppen. Den var fornøyd. Et hotell som er så absolutt å anbefale. Her blir det besøk igjen for min del. Mvh Einar Bakkevoll, Søgne

1  Takk, 988einarb

Kjære Einar,

Hjertelig takk for din varme anbefaling og for en usedvanlig hyggelig omtale!

Ingenting er bedre enn når våre gjester er fornøyde og smiler med både kropp og sinn.

På vegne av hele Team Bristol, takker jeg for besøket og ønsker deg varmt velkommen tilbake! På gjensyn,