jona
Dato for oppholdet: oktober 2020
5,0 av 5 boblerVerdi
5,0 av 5 boblerSted
5,0 av 5 boblerService
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Pernille Christiansen, Gjestetjenester/resepsjonHotel Bristol, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 11. okt. 2020
Kjære Jona,

Hjertelig takk for en fantastisk flott omtale av vårt hotell. Dette var hyggelig lesning!
Det er en glede å se at du trives hos oss og er fornøyd med våre restauranter og fasiliteter.

På vegne av hele Team Bristol takker jeg for at du velger Hotel Bristol for dine forretnings-og privatreiser til Oslo. Det betyr mye for oss å ha deg som vår gjest og vi håper at du gir oss en tilbakemelding dersom det er noe vi kan gjøre for deg eller forbedre til dine fremtidige opphold. Vi er tilgjengelig på e-post og telefon til enhver tid!

Vi ses snart igjen! Velkommen tilbake,

Med vennlig hilsen,

kr 1 956
    kr 2 491
0.3 km fra Hotel Bristol
Restaurant
Our lounge area on the second floor
kr 1 016
1.0 km fra Hotel Bristol
Bar/lounge
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 7. oktober 2020 via mobile enheter

Bristol hotell vil alltid være vårt førstevalg i Oslo.
Perfekt service og blidt personale. Koselige, stille og delikate rom. Vinterhagen, baren og grillen frister alltid til et besøk. Sist men ikke minst: En frokost som er verdt hele oppholdet!

1  Takk, Queensroad
Pernille Christiansen, Gjestetjenester/resepsjon på Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. oktober 2020

Kjære Queensroad,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å dele dine tanker og opplevelse fra Hotel Bristol. Dette var hyggelig lesning! Det er en glede å høre at vi er deres førstevalg i Oslo og at dere er stålende fornøyd med både personalet, rommene, restaurantene og ikke minst frokosten.

På vegne av hele Team Bristol takker jeg for besøket og ønsker dere varmt velkommen tilbake. Vi ser frem til å ta dere godt imot neste gang dere skal til Oslo.

Anmeldt 7. oktober 2020 via mobile enheter

Vi hadde 30 års bryllupsdag og bestemte oss for å feire det med Afternoon Tea og en natt på hotell Bristol! Da vi sjekket inn hadde hotellet oppgradert rommet vårt, satt frem sjokolade/frukt og skrevet et koselig gratulasjonskort til oss, hvilket vi satte stor pris på! Rommet var ytterst delikat, rent og pent med lekre såpe- og kremprodukter fra L’Occitaine. Frokostbuffeten var UTROLIG bra, med super service - beste vi har opplevd noen gang. Personalet var overalt særdeles serviceminded. Alt i alt var dette en flott opplevelse, som langt overgikk våre forventninger. Vi gleder oss allerede til å kunne besøke Bristol igjen en gang! Tusen takk for oss! ❤️

Dato for oppholdet: oktober 2020
1  Takk, Miv62
Pernille Christiansen, Gjestetjenester/resepsjon på Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. oktober 2020

Kjære Miv62,

Hjertelig takk for en fantastisk flott omtale fra ditt opphold hos oss. Dette var hyggelig lesning!
Det var en glede for oss å kunne glede dere med en oppgradering og en hyggelig velkomst på rommet - hos oss kan vi ikke la 30 års bryllupsdag gå forbi i stillhet.

På vegne av hele Team Bristol takker jeg for besøket og ønsker dere velkommen tilbake til Hotel Bristol! Vi ser frem til å være vertskap for også neste anledning.

Hotel Bristol

Anmeldt 30. september 2020 via mobile enheter

Vi har bodd på Bristol flere ganger de siste årene og kan anbefale dette hotellet på det sterkeste. Det ligger sentralt i sentrum av Oslo, har flotte rom med gode senger, en fantastisk hyggelig og dyktig betjening og en nydelig frokost med stort utvalg. Atmosfæren er varm med eldre stil, og ikke moderne kald som mange hotell. Men, uansett, det som varmer aller mest er servicen (og frokosten). God service burde være selvsagt, men er ikke det på alle hotell. Det er det her.

2  Takk, arildo274
Pernille Christiansen, Gjestetjenester/resepsjon på Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. oktober 2020

Kjære Arild O,

Det er en glede å se at alt fra våre gode senger, nydelige frokost, til atmosfæren og personalet innfridde dine forventninger og at du alt i alt hadde et strålende opphold. Takk for at du setter pris på servicen hos oss - Vi har levert service i 100 år og kommer til å fortsette med det i 100 år til.

Med vennlig hilsen,

Anmeldt 30. september 2020

Å bo på Bristol er annerledes. Fordi det er en atmosfære, stilfull samtidig som den er moderne, fra en del år tilbake. De gangene jeg har sjekket inn i den respektfulle resepsjonen er jeg alltid blitt hyggelig og effektivt tatt i mot. Man føler seg så velkommen. Hotellet har mange rom. I nesten alle prisklasser. Uansett hvilket type rom man velger oser det kvalitet og luksus. Bibliotekbaren er meget populær. Jeg elsker tartaren der. Jeg vil påstå at frokost bufeen på Bristol er nr 1 i Oslo. Hvis man lurer på et eller annet i løpet av oppholdet er det alltid hjelp å få. Det er deilig. Og prisene på overnatting er heldigvis på et nivå som man greit kan leve med.

1  Takk, 608helgeh

Kjære Helge,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å dele dine tanker og opplevelse fra ditt opphold på Hotel Bristol. Dette var hyggelig lesning! Det er en glede å se at du opplever å bli godt ivaretatt på vårt hotell og vi setter stor pris på utmerkelsen beste frokost i Oslo.

Vi takker så mye for besøket og ser frem til å ha deg som vårt gjest igjen i fremtiden!

Med ønske om en riktig flott dag - Velkommen tilbake!

Anmeldt 20. september 2020

Bodde her med mannen min en helg. Utrolig sjarmerende hotell med en veldig sentral beliggenhet. Lun og varm stemning og ansatte som virkelig kunne service. Frokosten i vinterhagen var en fantastisk start på dagen. Anbefales på det varmeste.

1  Takk, Inspire333255
Pernille Christiansen, Gjestetjenester/resepsjon på Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. september 2020

Kjære Karianne,

Det er en glede å se at alt fra beliggenheten, til frokosten og vårt serviceinnstilte personale innfridde dine forventninger og at dere alt i alt hadde et strålende opphold. Vi setter stor pris på din varme anbefaling!