Booking.comUSD 244
FindHotelUSD 211
ZenHotels.comUSD 254
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet ligger meget sentralt, nært shopping, opplevelser og topp restauranter men likevel tilbaketrukket fra støy. Høy kvalitet i alle ledd, Frokosten holder meget høy kvalitet og betjeningen er hyggelig. Hele oppholdet gir deg en god luksusfølelse.

Takk, 597patrickg
Live Lorck, Annet på Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2021

Tusen takk for hyggelige ord og tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Vi håper vi får gleden av å ønske deg hjertelig velkommen tilbake ved din neste tur til Oslo!

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Vi bodde på Hotel Bristol fire netter. Vi hadde med oss fire ungdommer som alle elsket oppholdet. Særlig må vi fremheve atmosfæren, frokosten og treningsrommet som differensierer seg positivt fra andre hoteller. Beliggenheten er sentral midt i sentrum og det er kort vei til kollektivtrafikk dersom man ønsker å utforske andre deler av hovedstaden. Et opphold på Bristol er absolutt verdt et besøk som garantert vil friste til gjentakelse!

Takk, BenteGD

Hjertelig takk for en fantastisk flott omtale fra ditt opphold hos oss. Dette var hyggelig lesning!
Det er en glede å se at alt fra vårt Fitness Senter og rommene, til frokosten og personalet innfridde dine forventninger og at du alt i alt hadde et strålende opphold.
På vegne av hele Team Bristol takker jeg for besøket og ønsker dere velkommen tilbake til Hotel Bristol!

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt i oslo med egen parkeringsgarasje. Fine rom og godt renhold. Frokost i egen klasse. Har også biblotekbar og vinterhage som er kjent for sin varme sjokolade, smørbrød og afternoon tea. I tillegg har de kjente Bristol grill for middag.

Takk, Simenpimen

Det er en glede å se at alt fra vår parkeringservice, rommene, til restaurantene og personalet innfridde dine forventninger og at du alt i alt hadde et strålende opphold.

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Definitivt det beste hotellet i Oslo. Service, mat, fasiliteter og rom, alt er av svært høy kvalitet. Følelsen av å være velkommen er tydelig fra det øyeblikket man entrer resepsjonen. Anbefales!
PS: For oss med mye bagasje var det også befriende å kunne parkere rett utenfor døren for avlasting og henting.

Takk, Kim Johnny M

Det er en glede å se at alt fra vår parkeringservice, rommene, til frokosten og personalet innfridde dine forventninger og at du alt i alt hadde et strålende opphold.

Anmeldt 12. juli 2021

Stilfullt, elegant og høy grad av service i alle ledd!
Bristol har det lille ekstra og det setter vi umåtelig pris på.
Nydelig frokost og herlige senger. Komfort heter det!
Har bodd på mange hotell i Oslo, men ingen slår Bristol.
En kanne med kaffe eller te settes på frokostbordet, og skulle en ønske noe utover den smakfulle frokosten, så kan til og med det bestilles uten ekstra kostnader.
(omelett osv)
Bristol er også meget sentralt plassert - og alt er innen rekkevidde.
Har benyttet dette hotellet i en årrekke og vil varmt anbefale dette til nye gjester!

Takk, ElisabetSalthe

Det er en glede å se at alt fra rommene, til frokosten og personalet innfridde dine forventninger og at du alt i alt hadde et strålende opphold.