4 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 20.08.22
Gratis avbestilling frem til 19.08.22
FindHotel
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Takk for gode opplevelser hos dere. Vakkert velholdt hotell med dedikerte og hyggelige ansatte! Nydelig mat! Kan virkelig anbefale hotellets restaurant og Afternoon Tea! God atmosfære. Mitt nye favoritthotell i Oslo.
Sentral beliggenhet gjør det enkelt å gå til hotellet, ta pauser og mat, så ut og oppleve byen igjen. Allerede anbefalt det til flere av mine venner. Gleder meg til neste opphold!

Romtips: Hotellet kan parkere bilen for deg.
Takk, ElisabethNorberg
Live Lorck, Annet på Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2021

Kjære Elisabeth,
Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Så godt å se du hadde en flott opplevelse hos oss med både overnatting og mat.
Vi håper vi får gleden av å ønske deg hjertelig velkommen tilbake i nærmeste fremtid!

Anmeldt 25. juli 2021

Vi bodde på Hotel Bristol i tre netter med barn på 9, 10 og 16 år. Veldig fine rom, god atmosfære og veldig god frokost. Stort pluss for serviceinnstilt og hyggelig personale samt Nespresso kaffemaskin på rommet. Meget sentral beliggenhet.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, 666solveigm

Tusen takk for så gode ord, så hyggelig at hele familien hadde en fin opplevelse hos oss.
Og spesielt hyggelig at dere trekker frem vårt personal som står på hver dag for å levere på topp.
Hjertelig velkommen tilbake til oss ved deres neste tur til Oslo!

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet ligger meget sentralt, nært shopping, opplevelser og topp restauranter men likevel tilbaketrukket fra støy. Høy kvalitet i alle ledd, Frokosten holder meget høy kvalitet og betjeningen er hyggelig. Hele oppholdet gir deg en god luksusfølelse.

Takk, 597patrickg

Tusen takk for hyggelige ord og tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Vi håper vi får gleden av å ønske deg hjertelig velkommen tilbake ved din neste tur til Oslo!

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Vi bodde på Hotel Bristol fire netter. Vi hadde med oss fire ungdommer som alle elsket oppholdet. Særlig må vi fremheve atmosfæren, frokosten og treningsrommet som differensierer seg positivt fra andre hoteller. Beliggenheten er sentral midt i sentrum og det er kort vei til kollektivtrafikk dersom man ønsker å utforske andre deler av hovedstaden. Et opphold på Bristol er absolutt verdt et besøk som garantert vil friste til gjentakelse!

Takk, BenteGD

Hjertelig takk for en fantastisk flott omtale fra ditt opphold hos oss. Dette var hyggelig lesning!
Det er en glede å se at alt fra vårt Fitness Senter og rommene, til frokosten og personalet innfridde dine forventninger og at du alt i alt hadde et strålende opphold.
På vegne av hele Team Bristol takker jeg for besøket og ønsker dere velkommen tilbake til Hotel Bristol!

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt i oslo med egen parkeringsgarasje. Fine rom og godt renhold. Frokost i egen klasse. Har også biblotekbar og vinterhage som er kjent for sin varme sjokolade, smørbrød og afternoon tea. I tillegg har de kjente Bristol grill for middag.

Takk, Simenpimen

Det er en glede å se at alt fra vår parkeringservice, rommene, til restaurantene og personalet innfridde dine forventninger og at du alt i alt hadde et strålende opphold.