3 personer ser på dette hotellet
Priceline
Gratis avbestilling frem til 28.08.22
Trip.comUSD 256
Anmeldt 2. august 2021

Hotell med aircondition som er et must i Oslo på sommeren. Veldig stille på rommet, godt isolert, eneste er om du ønsker vinduet åpent, da hørte vi mye støy fra en avtreksvifte
God frokost, hyggelige ansatte, perfekt beliggenhet.

Romtips: Hadde rom mot bakgården, helt OK, veldig stille.
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, torsteinl909
Live Lorck, Annet på Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2021

Kjære Torstein,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi pris på! Godt å se du hadde en flott opplevelse hos oss med avkjølt rom i sommervarmen.
Hjertelig velkommen tilbake til oss ved ditt neste Oslo besøk!

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Når vi kom til hotellet så var resepsjonen veldig hyggelige og fikk veldig god service, i tillegg fikk vi utsette utsjekk til kl 18:00. Når vi kom til rommet så trodde vi det sku være mindre men det var stort, i tillegg til badet. Alt var rent og strøkent:) Senere dro vi på afternoon tea og her var også personale hyggelige, det som var litt negativt var at vi måtte vente i 45 min på maten, men det var utrolig godt! Frokosten var utrolig bra og variert, en av de beste frokostene jeg har fått på hotell!:) Jeg vil virkelig anbefale dette hotellet!

Takk, Signe2407

Kjære Signe,
Tusen takk for så hyggelige ord og flott tilbakemelding, det setter vi stor pris på!
Godt å se dere hadde en hyggelig opplevelse hos oss.
Vi håper vi får mulighet til å ønske dere velkommen tilbake til oss snart igjen.

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig hyggelig gjensyn med Bristol. Sist vi overnattet der var når vi hadde bryllupsfesten der for 24 år siden. Like flott og hyggelig som vi husket. Har spist smørbrød i bibliotekbaren flere ganger siden men første overnatting på 24 år.

Fantastisk service både i resepsjon og i frokostsalen. Frokosten er jo alltid et høydepunkt på hotell og Bristol leverer. Du verden for en frokost og når kokken i tillegg synger opera på italiensk da er det perfekt.

Rommene er rene og pene. Hotellet er klassisk eleganse. Helt topp. Vi kommer tilbake.

Takk, tork461

Tusen takk for så fine ord. Så hyggelig at dere valgte å bo hos oss igjen etter så mange år og at oppholdet stod til forventningene.
Vi håper vi får gleden av å ønske dere hjertelig velkommen tilbake snart igjen, og at det ikke går 24 år til neste gang.

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Takk for gode opplevelser hos dere. Vakkert velholdt hotell med dedikerte og hyggelige ansatte! Nydelig mat! Kan virkelig anbefale hotellets restaurant og Afternoon Tea! God atmosfære. Mitt nye favoritthotell i Oslo.
Sentral beliggenhet gjør det enkelt å gå til hotellet, ta pauser og mat, så ut og oppleve byen igjen. Allerede anbefalt det til flere av mine venner. Gleder meg til neste opphold!

Romtips: Hotellet kan parkere bilen for deg.
Takk, ElisabethNorberg

Kjære Elisabeth,
Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Så godt å se du hadde en flott opplevelse hos oss med både overnatting og mat.
Vi håper vi får gleden av å ønske deg hjertelig velkommen tilbake i nærmeste fremtid!

Anmeldt 25. juli 2021

Vi bodde på Hotel Bristol i tre netter med barn på 9, 10 og 16 år. Veldig fine rom, god atmosfære og veldig god frokost. Stort pluss for serviceinnstilt og hyggelig personale samt Nespresso kaffemaskin på rommet. Meget sentral beliggenhet.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, 666solveigm

Tusen takk for så gode ord, så hyggelig at hele familien hadde en fin opplevelse hos oss.
Og spesielt hyggelig at dere trekker frem vårt personal som står på hver dag for å levere på topp.
Hjertelig velkommen tilbake til oss ved deres neste tur til Oslo!