3 personer ser på dette hotellet
Priceline
Gratis avbestilling frem til 28.08.22
ZenHotels.comUSD 259
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk service fra damene i resepsjonen, svært hyggelig og løsningsorienterte! Flotte rom, god frokost og også hyggelig betjening i frokosten. Svært sentralt i Oslo. Gode senger, fleksibel rengjøring. Gratis god kaffe på rommet samt gratis Farris hver dag.

Takk, Morten E
Live Lorck, Annet på Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2021

Tusen takk for så hyggelige ord, Morten! Og spesielt hyggelig å se at du trekker frem våre ansatte som står på hver dag for å levere på topp, det er godt å se at du hadde en fin opplevelse hos oss. Hjertelig velkommen tilbake ved din neste tur til Oslo!

Anmeldt 2. august 2021

Hadde en overnatting på Bristol hotell og det var en hyggelig opplevelse fra innsjekk til vi sjekket ut. Rommet var flott, og personalet veldig imøtekommende.
Frokosten var i en rolig atmosfære og hadde et meget godt utvalg. Kommer tilbake:)

Takk, ragnhildn2018

Kjære Ragnhild,
Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Godt å se du hadde en fin opplevelse hos oss.
Vi håper vi får ønske deg hjertelig velkommen tilbake til oss ved ditt neste besøk i Oslo.

Anmeldt 2. august 2021

Perfekt opphold i nydelige omgivelser og med et personale langt over gjennomsnittet.
Frokosten tror jeg må være den beste i hele Norge, utvalget var overveldende, og atmosfæren og de ansatte løftet dette til en helt spesiell gåsehud opplevelse. Respekt!
Hotellværelsene var store og delikat innredet. fellesareal var også aldeles nydelig.
Svever litt fortsatt av denne opplevelsen. Takk igjen.

Romtips: superior rom
Takk, bodill77

Kjære Bodil,
Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på, og spesielt at du trekker frem våre ansatte som står på hver dag for å levere på topp.
Vi håper vi får muligheten til å ønske deg hjertelig velkommen tilbake ved ditt neste besøk i Oslo!

Anmeldt 2. august 2021

Hotell med aircondition som er et must i Oslo på sommeren. Veldig stille på rommet, godt isolert, eneste er om du ønsker vinduet åpent, da hørte vi mye støy fra en avtreksvifte
God frokost, hyggelige ansatte, perfekt beliggenhet.

Romtips: Hadde rom mot bakgården, helt OK, veldig stille.
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, torsteinl909

Kjære Torstein,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi pris på! Godt å se du hadde en flott opplevelse hos oss med avkjølt rom i sommervarmen.
Hjertelig velkommen tilbake til oss ved ditt neste Oslo besøk!

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Når vi kom til hotellet så var resepsjonen veldig hyggelige og fikk veldig god service, i tillegg fikk vi utsette utsjekk til kl 18:00. Når vi kom til rommet så trodde vi det sku være mindre men det var stort, i tillegg til badet. Alt var rent og strøkent:) Senere dro vi på afternoon tea og her var også personale hyggelige, det som var litt negativt var at vi måtte vente i 45 min på maten, men det var utrolig godt! Frokosten var utrolig bra og variert, en av de beste frokostene jeg har fått på hotell!:) Jeg vil virkelig anbefale dette hotellet!

Takk, Signe2407

Kjære Signe,
Tusen takk for så hyggelige ord og flott tilbakemelding, det setter vi stor pris på!
Godt å se dere hadde en hyggelig opplevelse hos oss.
Vi håper vi får mulighet til å ønske dere velkommen tilbake til oss snart igjen.