3 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 26.08.22
FindHotel
Agoda.comUSD 292
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Bristol ligger 100m fra Karl Johan, Oslos patadegate. Bristol er ett erværdig og tradisjonsrikt hotell. Vi bodde der fra fredag til lørdag i Aug 2021. Alt fungerte meget bra. Vil først og fremst trekke frem en meget vennlig og hjelpsom betjening og en meget god frokost. Et sikkert valg!

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Lazerlazer
Live Lorck, Annet på Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2021

Tusen takk for så fin tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Spesielt at du trekker frem våre team medlemmer som gir sitt beste hver dag for å levere på topp.
Hjertelig velkommen tilbake for ditt neste opphold i Oslo!

Anmeldt 2. august 2021

Hotel Bristol er det mest historiske og vel gjennomførte hotellet i Oslo.
Med all den nydelige og fine historien til Hotellet så får du en mer respekt for hotellet og personalet.
Jeg elsker at hotellets stil har blitt tatt vare på siden start også alt den gjennomført heten i alt fra gulv til tak.
Å være ett gammelt tradisjonsrikt hotell i en moderne Norge er ikke vanskelig for Hotel Bristol.
På Bristol så føler du at tiden går tilbake enn framover, i alt fra lysekroner til gullrammer og nydelig arkitektur i taket og nydelige tapeter på veggene.
Selvom den eneste kritikken jeg må komme med er at Hotellet har tatt vekk bildet av vår nydelige kongepar som hang i repsesjonen. Men ellers nydelig.
Jeg kommer uansett til å anbefale hotellet til mine venner også bo der selv.

Takk, Ole Chr T

Kjære Ole Christoffer,
Tusen takk for dine gode ord og flotte tilbakemelding. Så hyggelig å se at du setter pris på historien som er bevart hos oss.
Vi håper vi får mulighet til å ønske deg hjertelig velkommen tilbake til oss snart igjen!

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk opphold i forbindelse med feiring av 40-årsdag. Alle forventninger ble innfridd til de grader! Nydelig rom, fantastisk service og vennlighet fra samtlige personale og deilig afternoon tea. Frokosten var en av de beste jeg har smakt, og igjen et fantastisk team på jobb som virkelig satte standarden. Anbefales på det sterkere til alle små og store anledninger!

Takk, Rauks

Tusen takk for at dere valgte å feire den store dagen hos oss på Hotel Bristol. Vi setter stor pris på de fine ordene, godt å se dere hadde en flott feiring hos oss. Hjertelig velkommen tilbake for neste feiring eller bare et avbrekk fra hverdagen.

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk service fra damene i resepsjonen, svært hyggelig og løsningsorienterte! Flotte rom, god frokost og også hyggelig betjening i frokosten. Svært sentralt i Oslo. Gode senger, fleksibel rengjøring. Gratis god kaffe på rommet samt gratis Farris hver dag.

Takk, Morten E

Tusen takk for så hyggelige ord, Morten! Og spesielt hyggelig å se at du trekker frem våre ansatte som står på hver dag for å levere på topp, det er godt å se at du hadde en fin opplevelse hos oss. Hjertelig velkommen tilbake ved din neste tur til Oslo!

Anmeldt 2. august 2021

Hadde en overnatting på Bristol hotell og det var en hyggelig opplevelse fra innsjekk til vi sjekket ut. Rommet var flott, og personalet veldig imøtekommende.
Frokosten var i en rolig atmosfære og hadde et meget godt utvalg. Kommer tilbake:)

Takk, ragnhildn2018

Kjære Ragnhild,
Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Godt å se du hadde en fin opplevelse hos oss.
Vi håper vi får ønske deg hjertelig velkommen tilbake til oss ved ditt neste besøk i Oslo.