2 personer ser på dette hotellet
Booking.comUSD 247
TripadvisorUSD 223
ZenHotels.comUSD 259
Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Det er alltid en fornøyelse å bo på Hotell Bristol i Oslo. Mitt favoritthotell med en veldig god atmosfære. Værelsene har gode og komfortable senger. Du blir møtt av veldig hyggelige folk i resepsjonen. De ansatte er behjelpelige. Å, så fint å sitte i pianobaren og nyte deilige bakervarer og noe sprudlende. Kommer snart igjen.

Takk, Journey47331
Live Lorck, Annet på Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2021

Tusen takk for at du velger Hotel Bristol igjen og igjen, det setter vi stor pris på! Du er hjertelig velkommen tilbake snart igjen for bakevarer og sprudlende og ikke minst en god natts søvn.

Anmeldt 18. august 2021

Vi var fire par som sjekket inn for en natt på Hotel Bristol. Oppholdet var en 50-års gave, og jubilanten og alle vi andre var svært fornøyd! Super service fra vi sjekket inn til vi sjekket ut. Frokosten må trekkes fram Den var himmelsk. Vi kommer gjerne igjen!

Takk, 445alfk

Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på at dere la feiringen til oss. Godt å se dere hadde en fin opplevelse og en god frokost hos oss. Dere er hjertelig velkommen tilbake ved neste feiring - eller avbrekk!

Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Flott hotell med mye historie. Perfekt beliggenhet kjempe sentralt til det meste. Flotte rom. Servicen er utrolig bra. Ikke møtt lignende i Oslo noen gang. Du blir møtt med blide og Service innstilte mennesker over alt. Frokosten er helt ubeskrivelige bra. Mye å velge I. Å det bør sis at de har verdens beste varme sjokolade. Ellers vil jeg å anbefale å prøve afternoon tea med evt bobler.
Rommene er stilfulle med fine hud produkter.

Reisetype: Reiste alene
Takk, Line G

Kjære Line,
Tusen takk for de gode ordene og hyggelig tilbakemelding! Vi håper vi snart får mulighet til å ønske dere hjertelig velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Bestemte oss for å bestille ett opphold for helgen her, og angrer ikke! Meget koselig ansatte alt fra hovmesteren og til renholdspersonalet! Frokosten var mye bedre enn mange andre hoteller! Besøkt flere hoteller i Europa, men dette oppholdet ligger i øverste øverste hylle. Kan varmt anbefale dette hotellet.

Takk, Termidt

Tusen takk for så hyggelige ord og tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Så godt å se du hadde et fint opphold hos oss. Dere er hjertelig velkommen tilbake for neste staycation!

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Bristol ligger 100m fra Karl Johan, Oslos patadegate. Bristol er ett erværdig og tradisjonsrikt hotell. Vi bodde der fra fredag til lørdag i Aug 2021. Alt fungerte meget bra. Vil først og fremst trekke frem en meget vennlig og hjelpsom betjening og en meget god frokost. Et sikkert valg!

Takk, Lazerlazer

Tusen takk for så fin tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Spesielt at du trekker frem våre team medlemmer som gir sitt beste hver dag for å levere på topp.
Hjertelig velkommen tilbake for ditt neste opphold i Oslo!