Gratis avbestilling frem til 01.10.22
Gratis avbestilling frem til 30.09.22
FindHotel
Lol.travelUSD 267
Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

Jeg og venninne ble møtt av en veldig hyggelig og behjelpelig resepsjonist. hotellet var nydelig og virkelig stilfult. jeg spurte pent om jeg kunne få et rom med balkong og så fin utsikt som mulig. dette var de behjelpelige med. på rommet sto det en velkomsthilsen med håndskrevet kort, vann og sjokolade. Alt rent og pent. hyggelige og serviceinnstilte personale. en nydelig frokost. Vi følte oss som små prinsesser på hotellet. kan virkelig anbefales.

Takk, tonjel746
Live Lorck, Annet på Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2021

Kjære Tonje,
Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Godt å se dere hadde en så fin opplevelse hos oss. Vi håper vi ser dere her snart igjen!

Anmeldt 19. august 2021

God atmosfære - vet ikke helt hva som gjør det, men stemningen er lun og avdempet. Ansatte som gir deg lyst til å komme tilbake. Sentral plassering i Oslo er et pluss. Rommene er ryddige og har veldig gode senger. Et ekstra pluss for frokosten som er fremragende.

2  Takk, 333geirh

Tusen takk for at du valgte Hotel Bristol og for at du har tatt deg tid til å skrive en så hyggelig tilbakemelding. Så godt å se at våre ansatte gir deg lyst til å komme tilbake, det er det vi streber etter. Vi håper å se dere her igjen i nærmeste fremtid!

Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Det er alltid en fornøyelse å bo på Hotell Bristol i Oslo. Mitt favoritthotell med en veldig god atmosfære. Værelsene har gode og komfortable senger. Du blir møtt av veldig hyggelige folk i resepsjonen. De ansatte er behjelpelige. Å, så fint å sitte i pianobaren og nyte deilige bakervarer og noe sprudlende. Kommer snart igjen.

Takk, Journey47331

Tusen takk for at du velger Hotel Bristol igjen og igjen, det setter vi stor pris på! Du er hjertelig velkommen tilbake snart igjen for bakevarer og sprudlende og ikke minst en god natts søvn.

Anmeldt 18. august 2021

Vi var fire par som sjekket inn for en natt på Hotel Bristol. Oppholdet var en 50-års gave, og jubilanten og alle vi andre var svært fornøyd! Super service fra vi sjekket inn til vi sjekket ut. Frokosten må trekkes fram Den var himmelsk. Vi kommer gjerne igjen!

Takk, 445alfk

Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på at dere la feiringen til oss. Godt å se dere hadde en fin opplevelse og en god frokost hos oss. Dere er hjertelig velkommen tilbake ved neste feiring - eller avbrekk!

Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Flott hotell med mye historie. Perfekt beliggenhet kjempe sentralt til det meste. Flotte rom. Servicen er utrolig bra. Ikke møtt lignende i Oslo noen gang. Du blir møtt med blide og Service innstilte mennesker over alt. Frokosten er helt ubeskrivelige bra. Mye å velge I. Å det bør sis at de har verdens beste varme sjokolade. Ellers vil jeg å anbefale å prøve afternoon tea med evt bobler.
Rommene er stilfulle med fine hud produkter.

Reisetype: Reiste alene
Takk, Line G

Kjære Line,
Tusen takk for de gode ordene og hyggelig tilbakemelding! Vi håper vi snart får mulighet til å ønske dere hjertelig velkommen tilbake til oss.