Gratis avbestilling frem til 15.10.22
Gratis avbestilling frem til 14.10.22
Gratis avbestilling frem til 15.10.22
Lol.travelUSD 259
Anmeldt 31. august 2021 via mobile enheter

Valgte hotellet til en spesiell anledning. Bristol er en klassisk Oslo hotell tenkte jeg. Ble veldig overrasket over rengjøring på rommet (hybel kaniner ved kaffemaskin) og støv på hjørnet av badet. Tok bilder og viste disse til resepsjonist, han beklaget og sendte personell for å vaske. Etter noen shopping runder og sen lunsj kom vi tilbake for å hvile litt før arrangementet, dette var umulig pga bråk!! Rengjøring personell smeltet dørene flere ganger (kanskje pga Trek?) Måtte be de å være litt mer forsiktig og det gikk fint men selvfølgelig klarte ikke å sove . Veldig skuffende!! Sånn skal ikke være på et kjent Hotel i Oslo. Håper at de kan skjerpe seg.

Takk, zinniabusch
Live Lorck, Gjestetjenester/resepsjon på Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2021

Kjære Zinnia,
Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss, det setter vi stor pris på da det kun er slik vi kan bli bedre. Jeg er veldig lei meg for å høre at deres opphold ikke stod til forventningene og kan forsikre om at dette er tatt videre med avdelingsleder og de det gjelder. Vi tar dette med oss videre, da dette ikke er vår standard og ikke slik vi ønsker å fremstå.
Jeg håper du vil gi oss en ny sjanse og komme tilbake til oss på Hotel Bristol!

Anmeldt 31. august 2021

Nyoppusset og ærverdig, Service er blitt vesentlig bedre siden forrige anmeldelse i 2019.

Denne anmeldelsen sammenfatter ni opphold ved Thon Hotel Bristol i Oslo. Tre som turist og seks for forretninger.

Hotel Bristol er et ærverdig, flott hotell i sentral beliggenhet. Fra man går inn i hotellet og når man beveger seg rundt er det med en konstant bevissthet om fordums storhet og med en viss ærefrykt. Hotellet, både rom, baren, frokostsalen og restauranten har gjennomgått en oppussing og i motsetning til forrige anmeldelse så fremstår oppussingen nå som helt ferdigstilt.

Hotellets frokost er svært bra, sannsynligvis nest beste Thon-hotellfrokost etter Rosenkrantz, men bedre enn Thon hotel Opera og Thon Hotel Storo. Man har alt man kan tenke på, samt litt til. Bonus for muligheter til å bestille Eggs Benedict a la carte.

Hotellet har i tillegg til eget SPA, nyoppusset treningssenter, en egen kveldsrestaurant (Bristol Grill), cocktail-bar (Bibliotekbaren) en stor foajé-cafe (den mauritiske haven) der de serverer afternoon tea. Alle i meget pen klassisk stil. Bristol har sånn sett svært mye mer særpreg enn et typisk Thon-hotell. Servicen ved hotellet er upåklagelig.

Ved forrige anmeldelse tok jeg opp utfordringene med å bli oppgradert iht black status. Dette har bedret seg mye, og en får håpe dette setter en ny standard for hotellet. Denne gangen ble jeg på grunn av tilgjengelighet tilgodesett en suite, noe som tilsvarer en raus trippe-oppgradering. Dette er på linje med hva jeg hittil bare har opplevd på Thon Cecil og Thon Europa, så når Bristol faktisk er villig til å gi dette til oss med det sorte kortet så er det en stor bonus. Jeg kommer til å fortsette å booke på Bristol, så får man krysse fingrene for en fortsatt god service. Det får man virkelig si klær hotellet langt bedre en variasjonen som var før oppussingen ble ferdigstilt.

Takk, Reisende_Oslo

Tusen takk for en så flott tilbakemelding. Det er godt å se du har hatt opp til flere fine opphold hos oss og vi setter stor pris på at du ønsker å benytte deg av oss fremover. Vi ser allerede frem til å ønske deg hjertelig velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 31. august 2021 via mobile enheter

Da har vi ligget på Bristol!!! Helt topp service!! Flotte rom!!
Detter er et hotel med skjel!!
Er nok et av Norges beste hotel!!
Personalet er fantasiske..
Det er en service som må oppleves!!!
Frokost er en opplevelse!!!

Takk, ernst g

Kjære Ernst,
Tusen takk for din flotte tilbakemelding, det varmer å se at du hadde det så fint hos oss og spesielt at du påpeker vårt flotte team som hver dag streber etter å levere på topp. Det setter vi alle stor pris på.

Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

Jeg og venninne ble møtt av en veldig hyggelig og behjelpelig resepsjonist. hotellet var nydelig og virkelig stilfult. jeg spurte pent om jeg kunne få et rom med balkong og så fin utsikt som mulig. dette var de behjelpelige med. på rommet sto det en velkomsthilsen med håndskrevet kort, vann og sjokolade. Alt rent og pent. hyggelige og serviceinnstilte personale. en nydelig frokost. Vi følte oss som små prinsesser på hotellet. kan virkelig anbefales.

Takk, tonjel746
Live Lorck, Annet på Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2021

Kjære Tonje,
Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Godt å se dere hadde en så fin opplevelse hos oss. Vi håper vi ser dere her snart igjen!

Anmeldt 19. august 2021

God atmosfære - vet ikke helt hva som gjør det, men stemningen er lun og avdempet. Ansatte som gir deg lyst til å komme tilbake. Sentral plassering i Oslo er et pluss. Rommene er ryddige og har veldig gode senger. Et ekstra pluss for frokosten som er fremragende.

2  Takk, 333geirh

Tusen takk for at du valgte Hotel Bristol og for at du har tatt deg tid til å skrive en så hyggelig tilbakemelding. Så godt å se at våre ansatte gir deg lyst til å komme tilbake, det er det vi streber etter. Vi håper å se dere her igjen i nærmeste fremtid!