3 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 14.10.22
FindHotel
Lol.travelUSD 259
Anmeldt 23. september 2021

Vi ble meget godt mottatt. Blid og serviceinnstilt betjening på hotellet. Rommet var meget pent og rent, Oppholdet frister til gjentakelse. Vi inntok Afternoon Tea & Champagne på hotellet, fantastisk atmosfære og nydelig anrettet og velsmakende. Frokost inntok vi på rommet. Rikelig av alt som var tilgjengelig. Frisk frukt, god mat, alt i alt en opplevelse vi sent glemmer.

Takk, Truls Halvor I
Live Lorck, Annet på Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2021

Kjære Truls Halvor,
Hjertelig takk for en kjempehyggelig tilbakemelding på ditt opphold hos oss.
Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive en anmeldelse.
Det viktigste for oss er å legge til rette for at våre gjester skal ha et komfortabelt og hyggelig opphold og skape minner både på huset og i Oslo by.
Hjertelig velkommen tilbake ved ditt neste opphold i Oslo!

Anmeldt 22. september 2021 via mobile enheter

Kom med bil, og leverte nøklene ved inngangen. Hjelpsom og serviceinnstilt hotellpersonell. Og rommet med balkong passet oss perfekt. Herlig å kunne åpne opp for en mild september. Fantastisk frokost. Gangavstand til alt, anbefales til alle som skal ha en helg i Oslo

Takk, Jan Arild V

Kjære Jan Arild,
Hjertelig takk for en fantastisk flott omtale fra ditt opphold hos oss. Dette var hyggelig lesning!
Det er en glede å se at alt fra vår parkeringservice, rommene, til frokosten og personalet innfridde dine forventninger og at du alt i alt hadde et strålende opphold.
På vegne av hele Team Bristol takker jeg for besøket og ønsker dere velkommen tilbake til Hotel Bristol!

Anmeldt 14. september 2021 via mobile enheter

Nettopp hatt et helgeopphold på Bristol. Og for et hotell! Fikk oppgradert rom med balkong, noe som var veldig fint i varmen. Rent og fint på rommet. Deilig seng. Spist nydelig frokost mens en ble vartet opp av personalet. Prinsessefølelsen var tilstede hele helgen. Hyggelig og serviceinnstilte ansatte i alle ledd.

Reisetype: Reiste alene
Takk, Besse67
Live Lorck, Annet på Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. september 2021

Kjære Elisabeth,
Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding, det setter vi pris på.
Spesielt hyggelig at du trekker frem både rom med god seng, frokosten og ikke minst vårt personal!
Vi håper vi får mulighet til å ønske deg hjertelig velkommen tilbake til oss på Hotel Bristol!

Anmeldt 6. september 2021 via mobile enheter

Vi hadde et kjempefint opphold på Bristol. Rolig rom - som jeg hadde bedt om og nydelig frokost, som vanlig. Sjokolade med krem er et must her. Vi spiste også middag på hotellet og den var av ypperste klasse!
Personalet er alltid velvillige og hjelpsomme og servicen upåklagelig. Atmosfæren er spesielt fin og historien sitter i veggene. At hotellet ligger veldig sentralt gjør også at valget er lett når man skal besøke hovedstaden.
Jeg anbefaler hotellet på det varmeste!

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Explore22009165449
Live Lorck, Annet på Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. september 2021

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en så hyggelig tilbakemelding til oss. Og for at du valgte Hotel Bristol for ditt opphold i Oslo. Vi setter pris på at du trekker frem både rom, frokost, vår varme sjokolade som vi er så stolte av - og ikke minst våre ansatte som jobber hver dag for å levere på topp.
Vi håper vi ser dere igjen ved deres neste opphold i Oslo!

Anmeldt 31. august 2021 via mobile enheter

Valgte hotellet til en spesiell anledning. Bristol er en klassisk Oslo hotell tenkte jeg. Ble veldig overrasket over rengjøring på rommet (hybel kaniner ved kaffemaskin) og støv på hjørnet av badet. Tok bilder og viste disse til resepsjonist, han beklaget og sendte personell for å vaske. Etter noen shopping runder og sen lunsj kom vi tilbake for å hvile litt før arrangementet, dette var umulig pga bråk!! Rengjøring personell smeltet dørene flere ganger (kanskje pga Trek?) Måtte be de å være litt mer forsiktig og det gikk fint men selvfølgelig klarte ikke å sove . Veldig skuffende!! Sånn skal ikke være på et kjent Hotel i Oslo. Håper at de kan skjerpe seg.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, zinniabusch
Live Lorck, Gjestetjenester/resepsjon på Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2021

Kjære Zinnia,
Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss, det setter vi stor pris på da det kun er slik vi kan bli bedre. Jeg er veldig lei meg for å høre at deres opphold ikke stod til forventningene og kan forsikre om at dette er tatt videre med avdelingsleder og de det gjelder. Vi tar dette med oss videre, da dette ikke er vår standard og ikke slik vi ønsker å fremstå.
Jeg håper du vil gi oss en ny sjanse og komme tilbake til oss på Hotel Bristol!