3 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 17.12.22
Vio.com
AlgotelsUSD 225
Anmeldt 25. september 2021 via mobile enheter

Dette er et hotell i ypperste klasse. Korrekt, stilfullt, tradisjonelt og med bøtter av sjarm. Her blir man mottatt som en stamgjest, selv om det er første gang.
Smakfullt rom og hva skal man si? En virkelig god opplevelse
Besøk dette hotellet og ta en Afternoon Tea, og du blir et lykkeligere menneske

Takk, torel708
Live Lorck, Annet på Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2021

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å dele dine tanker og opplevelse fra ditt opphold på Hotel Bristol. Dette var hyggelig lesning! Det er en glede å se at dere hadde en fin opplevelse hos oss med både overnatting og Afternoon Tea.
Vi håper vi får mulighet til å ønske dere hjertelig velkommen tilbake snart igjen!

Anmeldt 24. september 2021

Velger alltid Hotel Bristol når vi skal overnatte i Oslo. Dette pga sentral beliggenhet, og ikke minst pga meget hyggelig og tjenestevillig betjening - og fantastisk frokost !!
Vi kommer sikkert tilbake!

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Ingelathomassen

Hjertelig takk for en fantastisk flott omtale fra ditt opphold hos oss. Vi setter pris på at dere alltid bor hos oss når dere er i Oslo.
Det er en glede å se at både frokosten og personalet innfrir dine forventninger og at du alt i alt hadde et strålende opphold.
På vegne av hele Team Bristol takker jeg for besøket og ønsker dere velkommen tilbake til Hotel Bristol!

Anmeldt 23. september 2021

Vi ble meget godt mottatt. Blid og serviceinnstilt betjening på hotellet. Rommet var meget pent og rent, Oppholdet frister til gjentakelse. Vi inntok Afternoon Tea & Champagne på hotellet, fantastisk atmosfære og nydelig anrettet og velsmakende. Frokost inntok vi på rommet. Rikelig av alt som var tilgjengelig. Frisk frukt, god mat, alt i alt en opplevelse vi sent glemmer.

Takk, Truls Halvor I

Kjære Truls Halvor,
Hjertelig takk for en kjempehyggelig tilbakemelding på ditt opphold hos oss.
Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive en anmeldelse.
Det viktigste for oss er å legge til rette for at våre gjester skal ha et komfortabelt og hyggelig opphold og skape minner både på huset og i Oslo by.
Hjertelig velkommen tilbake ved ditt neste opphold i Oslo!

Anmeldt 22. september 2021 via mobile enheter

Kom med bil, og leverte nøklene ved inngangen. Hjelpsom og serviceinnstilt hotellpersonell. Og rommet med balkong passet oss perfekt. Herlig å kunne åpne opp for en mild september. Fantastisk frokost. Gangavstand til alt, anbefales til alle som skal ha en helg i Oslo

Takk, Jan Arild V

Kjære Jan Arild,
Hjertelig takk for en fantastisk flott omtale fra ditt opphold hos oss. Dette var hyggelig lesning!
Det er en glede å se at alt fra vår parkeringservice, rommene, til frokosten og personalet innfridde dine forventninger og at du alt i alt hadde et strålende opphold.

Anmeldt 14. september 2021 via mobile enheter

Nettopp hatt et helgeopphold på Bristol. Og for et hotell! Fikk oppgradert rom med balkong, noe som var veldig fint i varmen. Rent og fint på rommet. Deilig seng. Spist nydelig frokost mens en ble vartet opp av personalet. Prinsessefølelsen var tilstede hele helgen. Hyggelig og serviceinnstilte ansatte i alle ledd.

Reisetype: Reiste alene
Takk, Besse67
Live Lorck, Annet på Hotel Bristol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. september 2021

Kjære Elisabeth,
Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding, det setter vi pris på.
Spesielt hyggelig at du trekker frem både rom med god seng, frokosten og ikke minst vårt personal!
Vi håper vi får mulighet til å ønske deg hjertelig velkommen tilbake til oss på Hotel Bristol!