“Nydelig mat! Stivt, men koselig.”
Anmeldelse av Restaurant Sawan

Restaurant Sawan
Kjøkken: Asiatisk, Thai
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og interiør! Noe distrahert personale, men gode servitører og sommelierer som ga gode anbefalinger. Tasting menyen var et kupp - fikk noen fantastiske smaksopplevelser. Litt stivt klientell, høy brusfaktor.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, emmgran

Anmeldt 29. oktober 2020 via mobile enheter

Jeg testet 4-5 ulike retter her! Jeg kunne ikke spise halvparten av det, da det ble for sterkt. Mye av maten her er veldig spicy! Money bagsene er veldig gode her! Generelt god mat men skulle ønske den ikke var så sterk. Lokalene er super fine og ekstremt hyggelige servitører.

3  Takk, charlottelarsen90
Anmeldt 28. oktober 2020 via mobile enheter

Dette var en ganske stor skuffelse. Uff. Forventningene var høye, men ble absolutt ikke møtt. Maten smakte som fra en dårlig sushi sjappe.

2  Takk, SaraJas
Anmeldt 18. oktober 2020 via mobile enheter

For en nydelig kveld på Sawan !!!
Fra start til mål , med nydelig tasting meny , og noen utrolig gode vinner tryllet frem av sommelier William .
Fantastiske retter , vi elsket alle !

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, Bardouini
Anmeldt 11. oktober 2020

Vi hadde et veldig fint privat rom med egen garderobe og bar, maten var grei (ikke dårlig, ikke fantastisk), men det som var det verste var egentlig servicen. De introduserte ikke maten så jeg visste ikke hva vi spiste halve tiden, selv når vi spurte hva det var fikk vi bare halvveis svar, det var noen som hadde annen mat enn felleskapet på grunn av allergier og de visste i hvert fall ikke hva de spiste. Det var ikke før jeg spurte om det var mulig å få mer vann at de begynte å fylle på. Alt i alt et skuffende service nivå for den prisklassen.

Crispy Duck’en var heller ikke så mye å skryte av. Drinkene var gode.

2  Takk, Johanna B

Reisende som så på Restaurant Sawan, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Restaurant Sawan? Del dine erfaringer!