“Nydelig julebuffet lunsj”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Var heldig å ble invitert på julelunsj buffet. 6 stykker var alle enige om at maten var meget god. Jeg kom aldri lengere enn tre omganger m ribbe, rødkål, svisker m fersken... Resten av følget smakte de andre varme rettene og koldtbordet. Nydelig alt sammen. Hyggelig og oppmerksom service. Pris per person kr 545,- for buffeten. Hvorfor ikke 5 stjerner? Pris, kvalitet på maten og service er helt i toppsjiktet. Men bordet var upyntet. Ingen duk, ingen lys, blomster e.l. Føltes rett og slett litt merkelig. Spesielt mtp at Bibliotekbaren er så gjennomført hyggelig. Grillen har ikke lignende atmosfære. Noe mer pynt kunne enkelt ordnet på dette.

1  Takk, Ann_CatherineNorway

Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Valgte resteuranten for middagsbesøk før teaterforestilling; sultne og slitne etter en lang arbeidsdag. Vennlig velkomst og god, effektiv service. Alle valgte grillet fisk - ikke et godt valg for sultne mager. Porsjonene var nærmest som forreter å regne på størrelse, og smaken ikke veldig spennende. Karamellpuddingen litt tørr og smakløs, bær-toppingen var imidlertid god. Sausen skulle smake cognac - men var så søt at vi mistenker de edle dråpne for å ha funnet et annet gjemmested. Vi gikk videre til teaterforestilling med rumlende mager, denne matopplevelsen sto definitivt ikke i forhold til prisen, og frister ikke til gjentagelse

3  Takk, 480lassec
Anmeldt 29. oktober 2018

Vi hadde bestilt bord til kl. 18.45 og ble godt mottatt og fikk et pent bord i trivelige lokaler. Vi bestilte dagens, damene fisk og vi kara bestilte ytre fillet. Damenes rett var perfekt,det var dessverre ikke ytre fileten. Mye av den var seig, slintrete og vi fant begge brusk, tildels umulig å tygge. Vi måtte selvsagt reklamere på dette, noe vi aldri gjør. Vi fikk selvsagt ny rett, svinekjøtt, perfekt. Vi opplevde det som om hovmester mente at kjøttet skulle være slik etter å ha konferert med kjøkkenet. Det var ikke noen proff opptreden, vi har faktisk litt peiling på gode fileter.

1  Takk, 500astra2
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Dagens fisk var nydelig tilberedt. Smakfullt krydret, godt tilbehør, og gode poteter. Kanskje litt liten porsjon, men det er jo vanlig på bedre restauranter.

Dette er et hyggelig sted å gå ut for å prate med forretningsforbindelser. Her er nemlig stille - altså ingen dundrende musikk som gjør det umulig å høre hva de andre sier. Tenk om andre spisesteder kunne lære!

Takk, mortenj960
Anmeldt 24. september 2018 via mobile enheter

Vi var 2 par som skulle på teater og spise på Bristol Grill først. Men aller først en drink i baren. Baren har en interiør i gammel stil og fresht. Etter barbesøket ble vi geleidet in i restauranten. Alle bestemte seg for å bestille en biffrett. Et helt kjøttstykke ble tilberedt på en kullgrill fyrt med hele vedkubber. Fascinerende! Før biffen ble servert ble den skjært opp i skiver. Som tilbehør små hele grillede/stekte poteter og
bernaisesaus. Til maten ble det bestilt en Rioja vin

1  Takk, Hastmo

Reisende som så på Bristol Grill, så også på

Har du vært i Bristol Grill? Del dine erfaringer!