“Utmerket oppgradering”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 19. desember 2018

Den oppgradering som er gjort siden sist faller i smak. Nensomt gjort, stilrent og ikke prangende. De koselige små karnappene er borte, men intimiteten i spisesalen er beholdt. Anretningen for frokost er blitt mye mer oversiktlig med en forståelig logistikk. Blant det best fungerende jeg har opplevd. Maten - lutefisk en dag og kokt kveite en annen dag - var perfekt tilberedt og særdeles velsmakende. Og betjeningen på giversiden. Virkelig er hyggelig sted å være!

Takk, DagB45

Anmeldt 5. desember 2018

Restauranten har blitt renovert siden mitt siste besøk uten at jeg synes det har blitt bedre og finere. Det har blitt mørkere og dårlig lys så det var ikke så veldig lett å lese menyen som også var skrevet med forholdsvis liten skrift. Pinnekjøttet var godt, men jeg var veldig overrasket over hvor lite poteter vi fikk. Vi var 6 personer og fikk ca. 15 små poteter og fikk ingen flere poteter, og det var vanskelig å få kontakt med servitøren for å få tak i flere poteter, - før det hadde gått 20-25 minutter da vi hadde spist opp pinnekjøttet. Men det er fortsatt en veldig tradisjonsrik restaurant!

Takk, Ingeborg56
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Denne uken (uke 48) hadde vi vårt tradisjonelle julebord på Bristol med gode venner. Lutefisken var allerede bestilt i begynnelsen av september - femtende året på rad. Vi har alltid vært fornøyde, og i år var vi spente på hvordan opp-pussingen av lokalet hadde blitt.
Det vi syntes var veldig bra, var at da vi bestilte fikk vi vite at nå - etter opp-pussingen - var det ikke lengre bordsettinger, men vi kunne selv bestille tid. Det ville bety mindre stress!
Vi fikk tildelt et bord i den «for oss - nye avdelingen» , hvor akustikken var høy og trafikken rundt bordet vårt var enorm. Vi måtte rope til hverandre. Servitøren var utålmodig - men maten var, som før, deilig. Da vi hadde spist og drukket oss ferdig, bestilte vi et siste glass med calvados før vi skilte lag. Samtidig med glasset fikk vi beskjed om å forlate bordet og ta med glasset ut i baren. Det var mange folk som ventet på bord. Vi betalte i full fart, men ute i baren var det så og si tomt. Dette var en stor nedtur etter et godt måltid. Vi hadde ikke trukket ut tiden og hadde forstått at vi hadde bordet til vi var ferdige med måltidet. Ikke fornøyde denne gangen, nei. Det virket som om betjeningen ville bli kvitt oss så raskt som mulig. Skjerp dere!

3  Takk, 451sisselb
Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Var heldig å ble invitert på julelunsj buffet. 6 stykker var alle enige om at maten var meget god. Jeg kom aldri lengere enn tre omganger m ribbe, rødkål, svisker m fersken... Resten av følget smakte de andre varme rettene og koldtbordet. Nydelig alt sammen. Hyggelig og oppmerksom service. Pris per person kr 545,- for buffeten. Hvorfor ikke 5 stjerner? Pris, kvalitet på maten og service er helt i toppsjiktet. Men bordet var upyntet. Ingen duk, ingen lys, blomster e.l. Føltes rett og slett litt merkelig. Spesielt mtp at Bibliotekbaren er så gjennomført hyggelig. Grillen har ikke lignende atmosfære. Noe mer pynt kunne enkelt ordnet på dette.

1  Takk, Ann_CatherineNorway
Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Valgte resteuranten for middagsbesøk før teaterforestilling; sultne og slitne etter en lang arbeidsdag. Vennlig velkomst og god, effektiv service. Alle valgte grillet fisk - ikke et godt valg for sultne mager. Porsjonene var nærmest som forreter å regne på størrelse, og smaken ikke veldig spennende. Karamellpuddingen litt tørr og smakløs, bær-toppingen var imidlertid god. Sausen skulle smake cognac - men var så søt at vi mistenker de edle dråpne for å ha funnet et annet gjemmested. Vi gikk videre til teaterforestilling med rumlende mager, denne matopplevelsen sto definitivt ikke i forhold til prisen, og frister ikke til gjentagelse

3  Takk, 480lassec

Reisende som så på Bristol Grill, så også på

Har du vært i Bristol Grill? Del dine erfaringer!