“Dårlig kvalitet på bestselgeren. ”
Anmeldelse av Sosialen Bar & Bistro

Sosialen Bar & Bistro
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Jeg lot meg friste da jeg oppdaget at de hadde favorittretten min entrecote på menyen. Og ble helt sikker i min sak da kelneren garanterte mørheten på kjøttet og fortalte at denne retten står for 80% av omsetningen deres.
Skuffelsen ble derfor stor da jeg fikk et flatt kjøttstykke - gjennomstekt. Og tilbehøret som besto av ei alt for lita skål med potetmos, var iskald. Det siste rettet de opp, men det ihjelstekte kjøttstykket gjorde de ikke noe med.
Og absolutt ingen beklagelse eller kompensasjonen. Men rødvinen var heldigvis fortreffelig.
På tross av at hotellet jeg pleier bo på ligger i samme gate, tviler jeg på at jeg kommer tilbake med det aller første.

Takk, frodet192

Anmeldt 29. oktober 2017 via mobile enheter

Første gang jeg er her. Blueskonsert, sluttet kl 1800. God og høy musikk. Mye folk som hygget seg kvelden ut

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, ovebru63
Anmeldt 12. oktober 2017 via mobile enheter

Veldig hyggelig betjening som ga oss pommes frites selv om det ikke stod på menyen. Kjapp og hyggelig, selv på en travel torsdagskveld.

Dato for besøk: oktober 2017
1  Takk, 883carolined
Anmeldt 12. februar 2017

På jakt etter et sted å spise middag, hvor det samtidig var plass til en barnevogn, endte vi opp her. Tilfeldigvis så vi da vi gikk at barnevogner faktisk var uønsket på stedet, men vi fikk tydeligvis likevel spise der. Stedet har en fin atmosfære og koselig innredning. Menyen har et greit utvalg og prisene er ikke avskrekkende. I forhold til selve maten er det ikke de veldig store overraskelsene. Grei kvalitet på råvarene og greie smaker.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, Geir K
Anmeldt 25. oktober 2016

En kort og tidlige middag etter jobb sammen med mange kollegaer.
Servering gikk helt fint og blåskjellene jeg spiste smakte helt utmerket.
Vi var nesten 20 personer, ikke alle kom på likt så vi bestilte løpende.
Det gikk helt fin, hyggelig betjening og alt gikk fint for seg. Nå var det ikke fullt trykk på restauranten siden vi var tidlig ute, men som sagt, prøver gjerne dette igjen

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, 769rolfh

Reisende som så på Sosialen Bar & Bistro, så også på

Har du vært i Sosialen Bar & Bistro? Del dine erfaringer!