“Helt grei lunsj i tradisjonsrike lokaler”
Anmeldelse av Bacchus

Bacchus
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Lunsjen var bra nok. Menyen tradisjonell uten store overraskelser. Et sted med historie og det er jo litt gøy.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Oivind_oivind

Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Koselig liten plass som lå godt gjemt i den travle hovedstaden. Kjempe god mat å service , litt kronglete å komme seg ned på wc.

Takk, Skancke
Anmeldt 26. august 2018 via mobile enheter

Merkelig og lite hyggelig opplevelse. Kelneren var veldig lite serviceminded, vi opplevde som gjester å bli irettesatt av henne. Det å stille spørsmål til kelneren var tydeligvis ingen god idé... Maten var grei, men ikke noe mer enn det. Anbefales ikke!

Dato for besøk: august 2018
Takk, Solgun
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Var her en varm sommerdag for en liten pause fra byens bråk og kaos. Visste heldigvis om dette smutthullet fra tidligere besøk i hovedstaden. Herlig og sitte ute bortvendt fra trafikk med utsikt til byens domkirke.
Hyggelig betjening og en avslappet atmosfære. Menyen byr og på små retter, spennende forretter og hovedretter. Vi prøvde Reinsdyr carpaccio, spicy kylling, oliven og brød. Dette er ikke gourmet restaurant, men alt smakte utmerket og veldig hyggelig og god service.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 1963Jon
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Skulle feire bursdagsselskap for vennepar og hadde bestilt bord til ca 20 personer. Mat, drikke og service var helt på topp. Alle var fornøyd. Tilogmed betalingen hvor alle skulle betale hverforseg gikk unna i en fei. Bra jobba og vi kommer gjerne igjen.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 376dagfinnn

Reisende som så på Bacchus, så også på

Har du vært i Bacchus? Del dine erfaringer!