“Middag”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 18. januar 2019 via mobile enheter

Vi besøkte Bacchus for en enkel middag før teaterforestilling. Vi møtte en hyggelig og hjelpsom betjening. Vi tok først et glass god hvitvin. Deretter bestilte vi oksekjake med rødvin til. Utrolig mørt og deilig kjøtt. Det var rikelig med mat. Jeg fikk likevel plass til en sitronterte til dessert med kaffe. Alt i alt en hyggelig matopplevelse.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Fevtor

Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Vi var 29 personer, dvs at vi hadde hele stedet for oss selv. På sommeren har de og uteservering .
Forrett ; carpaccio av reinsdyr . Nyyyydelig.
Hovedrett er pinnekjøtt, poteter , vossakorv og rotmos. Dette ble server to ganger for de som orket. Mye kjøtt og lite fett . Med øl og akevitt til.
Avsluttet med en sitronpai med bringebærcouli og selvsagt kaffe.
Kjempegod mat og veldig fine lokaler.
Litt trekk for toalettene i underetasjen.
Hyggelig og dyktig betjening

1  Takk, 667evenl
Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Lunsjen var bra nok. Menyen tradisjonell uten store overraskelser. Et sted med historie og det er jo litt gøy.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Oivind_oivind
Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Koselig liten plass som lå godt gjemt i den travle hovedstaden. Kjempe god mat å service , litt kronglete å komme seg ned på wc.

Takk, Skancke
Anmeldt 26. august 2018 via mobile enheter

Merkelig og lite hyggelig opplevelse. Kelneren var veldig lite serviceminded, vi opplevde som gjester å bli irettesatt av henne. Det å stille spørsmål til kelneren var tydeligvis ingen god idé... Maten var grei, men ikke noe mer enn det. Anbefales ikke!

Dato for besøk: august 2018
Takk, Solgun

Reisende som så på Bacchus, så også på

Har du vært i Bacchus? Del dine erfaringer!