TripAdvisor
Oslo
Publiser
Innboks
Søk

“Grei burger sur betjening ”
Anmeldelse av Bacchus

Bacchus
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Reservater
Middagsalternativer: Reservater
Anmeldt 2. september 2019 via mobile enheter

Hun litt eldre damen som serverte inne var kvass og virket lettere irritert ikke et hei eller takk for noen ting ganske uprofesjonelt .

Dato for besøk: september 2019
Takk, paul0879

Anmeldt 2. august 2019 via mobile enheter

Min datter og jeg tok hver vår salat (Cæsar og chevre) og begge fikk rause porsjoner med nydelig smak. Rask og hyggelig betjening og en nydelig uteplass med litt skygge fra trær og parasoller for de varmeste sommerdagene.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, vigdisholm
Anmeldt 29. juli 2019

Fredag 28. juni 2019 på formiddagen ønsket jeg og et par venner å sette oss på Bacchus. 2 av oss hadde småe babyer og dermed barnevogn med oss. Vi spurte om det var noe plass ute siden det var fint vær. Vi så flere ledige plasser men fikk til svar at vi ikke kan ha barnevognene ved siden av bordet siden det blokkerer for servitørene. Dette er helt forståelig, men servitøren, en eldre dame, sa dette på en nedlatende og ufin måte og hun var ikke interessert til å finne et bord til oss. Hun sa at vi selv kunne gå litt lenger ned for å se om vi fikk plass. Dette ble sagt på en snurt måte og vi følte oss lite velkommen. Det er da ikke gjestene sin oppgave å finne bordplass selv.
Helt i enden ved uteserveringen fant vi et bord som stod helt inntil veggen ved en søppelkonteiner. Vi valgte derfor å flytte det litt ut. Da kom en eldre mann og himlet med øynene og sa at vi ikke kunne drive å flytte bordene uten å spørre. Dette ble også sagt på en svært ufin måte. Vi beklaget likevel og da vi sa vi kun skulle ha noe å drikke så opplevde vi han som irritert.

De 2 servitørene vi hadde kontakt med møtte oss på en ufin og lite imøtekommende måte. Vi opplevde dette som svært ubehagelig. Vi kommer ikke tilbake.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, C1226GRcamillas
Anmeldt 29. juli 2019 via mobile enheter

Rolig bak domkirken! Hyggelig betjening! Hjelpsomme! Spiste Casarsalat med et glass mørkt øl fra Grünerløkka brygghus. Veldig god salat og ølet var så kraftig at jeg brukte det som dessert også! Jeg synes dette stedet er det beste av restaurantene på plassen bak basarhallene/domkirken. Anbefales! Ikke overpriset!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 386dagnyh
Anmeldt 8. juni 2019 via mobile enheter

Enkelte ting er slik vi husker dem fra for lenge siden, og noen ganger er det veldig hyggelig at det er slik. Da jeg var student, i hine hårde dager, endte vi ofte opp på Bacchus. Her fikk vi nemlig servert kaffe i en hyggelig og praktisk kanne. Kannen var mindre enn jeg husket, men det ble to små kopper, og kaffen holder seg noenlunde varm mens den er på kannen. Bakgården inn mot Oslo Domkirke er en hyggelig og stille oase midt i Oslo sentrum. Jeg drakk bare kaffe denne gangen, men antar at den gode Kahlua-kaken fremdeles finnes på menyen her.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, agnordby

Reisende som så på Bacchus, så også på

Har du vært i Bacchus? Del dine erfaringer!