“Uteservering i sentrum”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Flott uteservering i Oslo sentrum med kirkelig atmosfære. Det er bord i skygge og bord med sol. God service.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, Rune1973

Anmeldt 29. november 2019 via mobile enheter

Herlig atmosfære. Kjempe hyggelig betjening. Var på med en gang. Rutinerte. Anbefaler dette stedet til lunsj, middag. Samt utsøkte søte kaker. Trangt, og intimt. Helt herlig.

Dato for besøk: november 2019
2  Takk, Sollie2014
Anmeldt 3. oktober 2019 via mobile enheter

Dette er en liten, intim restaurant med koselig atmosfære! Lokalet var rent og ryddig, personalet imøtekommende og hyggelige og mate smakte utrolig godt! Både hovedrett og dessert var fantastisk bra.
Prisnivået er også helt ok- uansett verdt pengene :) Jeg kommer garantert igjen!

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, HegeBH
Anmeldt 14. september 2019

Vi skulle spise før Operaen og Bacchus ligger fint plassert i Oslo for formålet. Trivelig mottagelse; ganske fullt, men heldige med et bord innerst( slipper tråkk forbi).
Meningen var ikke en 3-retter, men der havnet vi. Reinsdyrcarpaccio; ørret og Kahluacake til dessert. Sistnevnte var så stor så hun kom med 2 stk.og sa:dere kan dele ett. Vi gikk for hvert vår, men det ble tøft.. Uansett; nydelig mat; behagelige pauser og ikke stress mellom rettene og deilig mat.
Espressoen derimot; den doble var ikke stor og hvorfor servere den i stor kopp når den nesten såvidt dekker bunn? Kunne heller fyllt opp den vanlige espressokoppen mer. Dessuten; den var lite god; for besk.
Det var det eneste som dro besøket ned litt. Servicen er upåklagelig og veldig hyggelig og oppmerksom ikke minst.
Pris ? ca 1.900 med en flaske Grüner Veltliner.
Helt greit syntes vi og vel verdt besøket.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, guideOslo
Anmeldt 2. september 2019 via mobile enheter

Hun litt eldre damen som serverte inne var kvass og virket lettere irritert ikke et hei eller takk for noen ting ganske uprofesjonelt .

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, paul0879

Reisende som så på Bacchus, så også på