“Hyggelig sted”
Anmeldelse av Olivia Tjuvholmen

Olivia Tjuvholmen
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Uteservering, Reservasjoner
Beskrivelse: Ved sjøen i Oslos nye bydel, nær Astrup Fearnley museet og blant kunstgallerier. Tjuvholmen er bygget på tre holmer ute i fjorden. Det inspirerte Olivias fotograf til å reise til Venezia for å ta bilder og film til denne Olivia-restauranten. Olivia på Tjuvholmen har to uteserveringer, en i hovedgaten blant galleriene og en mot sjøsiden og kveldssolen. Vårt italienske kjøkken på Tjuvholmen Tynn, krisp, italiensk pizza stekt i steinovn. Klassiske pastaretter og antipasti. Som på alle menyene i Olivia-familien. I tillegg kan du velge kjøtt- og fiskeretter servert slik italienerne gjør det. Og her baker vi dessuten den spesielle Al Taglio pizzaen. Olivia på Tjuvholmen har en egen delikatesseavdeling. Vi har hjemmebakt focaccia, skinker, salami, ost, pesto, aioli og andre utvalgte produkter som du kan ta med hjem. Og her baker vi den spesielle al taglio pizzaen, som er en spesiell, italiensk take-away pizza stekt i en egen steinovn og skåret i skiver. Vanedannende god!
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Hyggelig miljø,god pasta, pizza og salat. Liten porsjon på kjøtt, nesten uten grønnsaker, trakk ned. God service av svært våkne servitører.

Takk, OdBjB
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Tjuvholmen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2018

Takk for besøket og takk for hyggelig tilbakemelding.

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Olivia et et av stedene i Oslo man kan komme tett opptil slik pizza blir servert i Bologna, men ikke helt.
Gode er de og kan trygt anbefales både med og uten tomatsaus.
Så det ble tre pizza og en pasta carbonara. En carbonara med godt saltet bacon oppi, men hvor ble det av tilbud om nykværnet pepper og ost på toppen. Den delen av service var fraværende. Jo, jeg så at det står små pepper- og saltkværner på bordet.
Jeg er på jakt etter noe mer enn ordinært, og Olivia som var mer enn det tidligere, er nå kun en ordinær restaurant. Trist, men sant.

Takk, safetyguide1
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Tjuvholmen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. november 2018

Tusen takk for tilbakemelding, det setter vi stor pris på.

Anmeldt 9. oktober 2018

Dette er et hyggelig sted for både lunsj og middag. Vi var der til lunsj og hadde en fin opplevelse,

Dato for besøk: august 2018
Takk, Vidar Bjørk N
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Tjuvholmen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. oktober 2018

Tusen takk for besøket og takk for hyggelig tilbakemelding!

Anmeldt 2. oktober 2018

Vi var 9 stk som hadde bestilt bord til lunsj en hektisk lørdag. Fryktet at det kunne ta litt tid, men maten stod på bordet før vi fikk tenkt oss om. Alle var strålende fornøyde, både med pasta, pizza, service og atmosfære! Kommer gjerne tilbake.

2  Takk, 941synn_ven
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Tjuvholmen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. oktober 2018

Tusen takk for besøket og takk for kjempehyggelig tilbakemelding! Dette blir vi glade for å høre. Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Besøkte Olivia for søndagslunsj ute i det fine været. Godt å varmt under varmelampene og deilig atmosfære ute på brygga. Dessverre følger ikke betjeningen med og det tok lang tid å få servering og endra lengre tid å få regningen. Maten var grei, men med sånn service går vi et annet sted neste gang.

Takk, Anders A
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Tjuvholmen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. oktober 2018

Dette var trist å lese, og vi beklager virkelig for dårlig og treg service. Slik skal det selvfølgelig ikke være hos oss. Tusen takk for tilbakemelding!

Reisende som så på Olivia Tjuvholmen, så også på

Har du vært i Olivia Tjuvholmen? Del dine erfaringer!