“Har du noen form for allergi - STYR UNNA!”
Anmeldelse av Olivia Tjuvholmen

Olivia Tjuvholmen
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Uteservering, Reservasjoner
Beskrivelse: Ved sjøen i Oslos nye bydel, nær Astrup Fearnley museet og blant kunstgallerier. Tjuvholmen er bygget på tre holmer ute i fjorden. Det inspirerte Olivias fotograf til å reise til Venezia for å ta bilder og film til denne Olivia-restauranten. Olivia på Tjuvholmen har to uteserveringer, en i hovedgaten blant galleriene og en mot sjøsiden og kveldssolen. Vårt italienske kjøkken på Tjuvholmen Tynn, krisp, italiensk pizza stekt i steinovn. Klassiske pastaretter og antipasti. Som på alle menyene i Olivia-familien. I tillegg kan du velge kjøtt- og fiskeretter servert slik italienerne gjør det. Og her baker vi dessuten den spesielle Al Taglio pizzaen. Olivia på Tjuvholmen har en egen delikatesseavdeling. Vi har hjemmebakt focaccia, skinker, salami, ost, pesto, aioli og andre utvalgte produkter som du kan ta med hjem. Og her baker vi den spesielle al taglio pizzaen, som er en spesiell, italiensk take-away pizza stekt i en egen steinovn og skåret i skiver. Vanedannende god!
Anmeldt 21. august 2021

Bestilte mat og sa i fra flere ganger at min mat måtte være glutenfri da jeg har cøliaki. Litt uti måltidet oppdaget jeg pasta i omeletten og spurte om den var glutenfri. Det var den ikke og det virket ikke som at de forsto konsekvensene for meg. Da var det bare å skynde seg hjem til toalett og en mildest talt ødelagt kommende døgn. Cøliakere som utsettes for gluten får også ødelagte tarmtotter som kan ta opp til et halvt år å vokse tilbake. I mellomtiden vil ikke tarmen ta opp viktige vitaminer og mineraler og man må ta tilskudd.

Takk, ChristAas
Emilia, Guest Relations på Olivia Tjuvholmen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2021

Beklagar åter igen Christina, som min kollega skrev i sitt svar på Google så vill vi gärna erbjuda en kompensation för detta grova misstaget från vår sida.
Jag hoppas att du mår bra idag och tackar så mycket för din feedback!

Anmeldt 27. juli 2021

Var ute med to venninner og bestilte pasta og pizza. Servitøren som serverte oss var på opplæring og var en skikkelig surpomp, men var veeeldig hyggelig mot de søte guttene som satt på bordet ved siden av. Tok evigheter å få et glass vann, få regningen og var visst ikke rom for litt småprat før vi bestilte mat. Et lite smil i det minste hadde ikke skadet. I tillegg var maten så salt at den var nesten uspiselig.

Takk, 422anneliv
Emilia, Guest Relations på Olivia Tjuvholmen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2021

Hei Anneli, vi beklager så utrolig mye for denne dårlige opplevelsen du har hatt hos oss. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Vi vil veldig gjerne gjøre opp for oss, og hadde satt pris på om du kunne tatt kontakt med Gabriela som er daglig leder på restauranten på: gabriela@olivia.no.
Takk for tilbakemelding!

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Super service. Blir utrolig godt tatt i mot og servitørene er meget oppmerksomme. Super fornøyd Maten var utrolig god og det samme gjelder drinkene!

Takk, vicaluu

Tusen tack för otroligt fin tilbakemelding! Hjärtligt välkommen åter! :-)

Anmeldt 29. august 2020 via mobile enheter

Vi var 4 personer som hadde 3 retter og vi var alle sammen både mette og fornøyd. Vi kommer gjerne tilbake en annen gang.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, mortenn738
Voyage67320224115, Annat på Olivia Tjuvholmen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2020

Otroligt kul att höra Morten! Hjärtligt välkomna tillbaka!

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig atmosfære, koselig inne med åpent kjøkken, god mat og hyggelig betjening. Greie priser for kvalitet og beliggenhet.

1  Takk, 86jonasberg
Voyage67320224115, Annat på Olivia Tjuvholmen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2020

Tusen tack för de fina orden Jonas! Varmt välkommen tillbaka!

Reisende som så på Olivia Tjuvholmen, så også på

Har du vært i Olivia Tjuvholmen? Del dine erfaringer!