“Skuffende”
Anmeldelse av Olivia Tjuvholmen

Olivia Tjuvholmen
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Uteservering, Reservasjoner
Beskrivelse: Ved sjøen i Oslos nye bydel, nær Astrup Fearnley museet og blant kunstgallerier. Tjuvholmen er bygget på tre holmer ute i fjorden. Det inspirerte Olivias fotograf til å reise til Venezia for å ta bilder og film til denne Olivia-restauranten. Olivia på Tjuvholmen har to uteserveringer, en i hovedgaten blant galleriene og en mot sjøsiden og kveldssolen. Vårt italienske kjøkken på Tjuvholmen Tynn, krisp, italiensk pizza stekt i steinovn. Klassiske pastaretter og antipasti. Som på alle menyene i Olivia-familien. I tillegg kan du velge kjøtt- og fiskeretter servert slik italienerne gjør det. Og her baker vi dessuten den spesielle Al Taglio pizzaen. Olivia på Tjuvholmen har en egen delikatesseavdeling. Vi har hjemmebakt focaccia, skinker, salami, ost, pesto, aioli og andre utvalgte produkter som du kan ta med hjem. Og her baker vi den spesielle al taglio pizzaen, som er en spesiell, italiensk take-away pizza stekt i en egen steinovn og skåret i skiver. Vanedannende god!
Anmeldt 13. september 2021

Ventet 1.15 på maten og da var halvparten av rettene kald, heller ingen beskjed om at ting tok tid eller spørsmål om påfyll av drikke mens vi ventet. Den varme maten smakte bra, bortsett fra en skosåle (en liten sådan) av en Entrecote til kr. 349,-
Gå et annet sted.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Tommy I
Emilia, Guest Relations på Olivia Tjuvholmen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. september 2021

Hej Tommy, vi ber så hemskt mycket om ursäkt för denna dåliga upplevelsen hos oss. Jag fick med mig att du redan hade fått prata med ansvarig på plats, men om du önskar ytterligare kontakt med oss så når du restaurangchef Hilda-Marie på hilda-marie@olivia.no.
Tack för din feedback!

Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Gjennomført god service. Hadde pizza og Entrecôte. God Barbera rødvin til, nesten rett temperert. Hvitvinen var så der. Lite ventetid, rask og hyggelig betjening. Totalt sett kan dette anbefales. Kanskje noe dyrt for for ett glass pils, 110,- og 49,- for en flaske vann med bobler.

Takk, C5326VUthomasl
Emilia, Guest Relations på Olivia Tjuvholmen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2021

Tusen tack för din feedback, det sätter vi stor pris på!

Anmeldt 21. august 2021

Bestilte mat og sa i fra flere ganger at min mat måtte være glutenfri da jeg har cøliaki. Litt uti måltidet oppdaget jeg pasta i omeletten og spurte om den var glutenfri. Det var den ikke og det virket ikke som at de forsto konsekvensene for meg. Da var det bare å skynde seg hjem til toalett og en mildest talt ødelagt kommende døgn. Cøliakere som utsettes for gluten får også ødelagte tarmtotter som kan ta opp til et halvt år å vokse tilbake. I mellomtiden vil ikke tarmen ta opp viktige vitaminer og mineraler og man må ta tilskudd.

Takk, ChristAas
Emilia, Guest Relations på Olivia Tjuvholmen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2021

Beklagar åter igen Christina, som min kollega skrev i sitt svar på Google så vill vi gärna erbjuda en kompensation för detta grova misstaget från vår sida.
Jag hoppas att du mår bra idag och tackar så mycket för din feedback!

Anmeldt 27. juli 2021

Var ute med to venninner og bestilte pasta og pizza. Servitøren som serverte oss var på opplæring og var en skikkelig surpomp, men var veeeldig hyggelig mot de søte guttene som satt på bordet ved siden av. Tok evigheter å få et glass vann, få regningen og var visst ikke rom for litt småprat før vi bestilte mat. Et lite smil i det minste hadde ikke skadet. I tillegg var maten så salt at den var nesten uspiselig.

Takk, Anneli Andrea H
Emilia, Guest Relations på Olivia Tjuvholmen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2021

Hei Anneli, vi beklager så utrolig mye for denne dårlige opplevelsen du har hatt hos oss. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Vi vil veldig gjerne gjøre opp for oss, og hadde satt pris på om du kunne tatt kontakt med Gabriela som er daglig leder på restauranten på: gabriela@olivia.no.
Takk for tilbakemelding!

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Super service. Blir utrolig godt tatt i mot og servitørene er meget oppmerksomme. Super fornøyd Maten var utrolig god og det samme gjelder drinkene!

Takk, vicaluu

Tusen tack för otroligt fin tilbakemelding! Hjärtligt välkommen åter! :-)

Reisende som så på Olivia Tjuvholmen, så også på

Har du vært i Olivia Tjuvholmen? Del dine erfaringer!