Journey46691774603
4,0 av 5 boblerRenslighet
4,0 av 5 boblerService
5,0 av 5 boblerSovekvalitet
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
JetteN147, Guest Relations ManagerRadisson Blu Nydalen Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 14. des. 2018
Hei og takk for tilbakemeldingen. Så bra at vi stilte med fine lokaler samt god mat og service. Jeg vil beklage at det var elementer som gjorde opplevelsen mindre fin enn den kunne ha vært, dessverre er pris og medlemskap noe som vi i resepsjonen ikke får endret. Skulle du bli medlem så er det fullt mulig å velge å ikke motta markedsførings mail på din profil hos Radisson Rewards om det er grunnen til at du har valgt å ikke bli medlem. Ønsker deg en fin førjulstid.
kr 1 915
    kr 2 150
    kr 2 025
4.1 km fra Radisson Blu Nydalen Hotel, Oslo
Restaurant
Our lounge area on the second floor
kr 987
    kr 4 590
Frokost inkludert
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

God mat, koselige omgivelser og sentral beliggenhet, med flotte Storo Storsenter, Odeon kino og koselige kafeer og restauranter rundt. T banen ligger rett utenfor hotellet, og tar deg til Karl Johan på 15 min
Vi reiser gjerne tilbake, og anbefaler andre dette hotellet.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Linda D
JetteN147, Guest Relations Manager på Radisson Blu Nydalen Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. desember 2018

Hei Linda
Tusen takk for din anbefaling! Du og dine er hjertelig velkommen tilbake så mange ganger dere måtte ønske. Nydalen har mye å by på og det gleder oss at du deler dette med andre. Vi sees :)

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Lun og delikat atmosfære, god komfort. Hotellet ligger umiddelbart ved Nydalen T-bane, så det er enkelt å komme seg hit. T-bane fra Oslo Sentralstasjon tar 10 minutter. Veldig god frokost med stort utvalg. Hyggelig personale. Det kunne ha vært fler håndklær på badet. Kommer gjerne tilbake hit!

Takk, 701yvonnew
JetteN147, Guest Relations Manager på Radisson Blu Nydalen Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. oktober 2018

Hei Yvonne
Takk for at du tok deg tid til å fortelle om besøket ditt og hvordan du opplevde hotellet. Ved neste anledning stiller vi gjerne med flere håndkler, du kan ringe resepsjonen hele døgnet så fikser vi det. Vi gleder oss til neste gang vi møtes.

Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Flott, moderne hotell med fin atmosfære og god service. Moderne, oppgraderte rom. God frokost. Grei pris også.

Ligger rett ved T-banestasjonen i Nydalen, med daligvarebutikk og flere spisesteder i nærheten.

Anbefales, bor her gjerne igjen!

Takk, ylvahide

Hei Ylva
Tusen takk for den fine tilbakemeldingen! Vi gleder oss til neste gang du kommer på besøk.

Anmeldt 9. oktober 2018

Hotellet er nyrenovert og vi ble oppgradert til businessrom da vårt rom ikke var klart. Jeg har en vanskelig rygg, men i disse sengene sov jeg virkelog godt. Smakfult og behangelig innredet med skinnsalong og skrivebord. En deilig Nespressomaskin med fritilgang på kapsler og en vannkoker og et bredt utvalg av te var det også på rommet. God kvalitet på shampo, balsam og såpe.
Frokostbufeen var en drøm. Smoothies beregnet på voksne og barn, pannekaker, croisanter side om side med frukt, bær, alt av kjøtt og fiskepålegg og nybakt brød. Tydelig merket for allergivennlige matvarianter.
Det var alltid kjeks, frukt og vann/vann med kullsyre og kaffe/te tilgjengelig i det smakfulle resepsjonenområdet der man kunne slappe av i chesterfeel likendene møbler og dype skinnstoler.
I flult med hotellet finnes apotek, frisør og dagligvare. 5 min unna til fots ligger Storo kjøpesenter, stort senter med butikker for de fleste.
Det beste var tilrettelagte badeplasser i Akerselva et steinkast unna hotellet. Her kan man ligge å sole seg og bade midt i byen. Det var også et område som var spesielt tilrettelagt for mindre barn. Virkelig en fryd å finne dette så nære sentrum, bare en kort vei una med T banen. Lett å finne offentlge parkeringsplasser i nærheten ellers finnes de litt dyrere nære hotellet. Vi har fått et nytt yndlingshotell i Oslo, hele familien storkoste seg.

Romtips: Bestill minst to uker før reisen og du kan spare mye penger, be om businessrom om du kan.
Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, SykkelMamma

Hei Ann-Kristin
Tusen takk for den kjempefine tilbakemeldingen om oppholdet deres. Vi er veldig glad for at dere trivdes og for at vi ble dere yndlingshotell :) Vi gleder oss til neste gang vi møtes og hele team Nydalen ønsker dere alt godt!

Anmeldt 8. oktober 2018

• Reisetype: Reiste med venner