Gratis avbestilling frem til 12.02.23
Vio.com
Radissonhotels.comUSD 91
ZenHotels.comUSD 110
Anmeldt 18. november 2018

Hyggelig hotell med preg av business. Fine rom, litt modent kanskje for oppdatering.Svært hyggelig ansatte og god stemning i lobbyen. Svært bra alternativ for en Oslo-reise. Kort vei med T-banen ned til City. Vi gikk Akerselva ned og det var en flott opplevelse.Litt stivt prisnivå.

Takk, DogOnSnail
JetteN147, Guest Relations Manager på Radisson Blu Hotel Nydalen, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. desember 2018

Takk for din tilbakemelding DogOnSnail. Så fint at du hadde det greit hos oss. Vi har pusset rommene og om du ønsker å komme på helgebesøk så er prisene lavest mellom søndag og mandag. Jeg er veldig glad for at servicen samt stemningen falt i smak og ønsker deg velkommen tilbake.

Anmeldt 16. november 2018

Fint hotell, god service, god mat, men for dyrt. Ingenting er så ekstraordinært at det forsvarer prisen vi måtte betale. Jeg kjenner også at jeg blir litt irritert av maset om medlemsskap, men det hadde jeg vel sluppet hvis jeg bare sa ja med en gang.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Takk, Journey46691774603

Hei og takk for tilbakemeldingen. Så bra at vi stilte med fine lokaler samt god mat og service. Jeg vil beklage at det var elementer som gjorde opplevelsen mindre fin enn den kunne ha vært, dessverre er pris og medlemskap noe som vi i resepsjonen ikke får endret. Skulle du bli medlem så er det fullt mulig å velge å ikke motta markedsførings mail på din profil hos Radisson Rewards om det er grunnen til at du har valgt å ikke bli medlem. Ønsker deg en fin førjulstid.

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

God mat, koselige omgivelser og sentral beliggenhet, med flotte Storo Storsenter, Odeon kino og koselige kafeer og restauranter rundt. T banen ligger rett utenfor hotellet, og tar deg til Karl Johan på 15 min
Vi reiser gjerne tilbake, og anbefaler andre dette hotellet.

Takk, Linda D
JetteN147, Guest Relations Manager på Radisson Blu Hotel Nydalen, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. desember 2018

Hei Linda
Tusen takk for din anbefaling! Du og dine er hjertelig velkommen tilbake så mange ganger dere måtte ønske. Nydalen har mye å by på og det gleder oss at du deler dette med andre. Vi sees :)

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Lun og delikat atmosfære, god komfort. Hotellet ligger umiddelbart ved Nydalen T-bane, så det er enkelt å komme seg hit. T-bane fra Oslo Sentralstasjon tar 10 minutter. Veldig god frokost med stort utvalg. Hyggelig personale. Det kunne ha vært fler håndklær på badet. Kommer gjerne tilbake hit!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, 701yvonnew
JetteN147, Guest Relations Manager på Radisson Blu Hotel Nydalen, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. oktober 2018

Hei Yvonne
Takk for at du tok deg tid til å fortelle om besøket ditt og hvordan du opplevde hotellet. Ved neste anledning stiller vi gjerne med flere håndkler, du kan ringe resepsjonen hele døgnet så fikser vi det. Vi gleder oss til neste gang vi møtes.

Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Flott, moderne hotell med fin atmosfære og god service. Moderne, oppgraderte rom. God frokost. Grei pris også.

Ligger rett ved T-banestasjonen i Nydalen, med daligvarebutikk og flere spisesteder i nærheten.

Anbefales, bor her gjerne igjen!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, ylvahide

Hei Ylva
Tusen takk for den fine tilbakemeldingen! Vi gleder oss til neste gang du kommer på besøk.